«Πριν από τέσσερα χρόνια ανέλαβα ένα πρατήριο Shell. Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι, κι έμαθα πολλά. Φέτος βρέθηκα μαζί με πολλούς άλλους συναδέλφους μακριά από το πρατήριο, αλλά πολύ κοντά σε όσα εκπροσωπούμε και όσα μας ενώνουν. Με συναδέλφους από όλη την Ελλάδα, που όλοι μοιραζόμαστε τις ίδιες καθημερινές ανησυχίες, χαρές και προσδοκίες. Φέτος ένιωσα μέλος μιας πραγματικά μεγάλης οικογένειας που ενδιαφέρεται ξεχωριστά για τον καθένα από εμάς!»
Με την ευκαιρία του ετήσιου συνεδρίου μας, όταν η Κίρκη Καλαντζή, Γενική Διευθύντρια της Coral – Shell Licensee, μίλησε για τη βασική μας προτεραιότητα, αυτήν που έμαθα από τις πρώτες μου κιόλας στιγμές στο πρατήριο, συνειδητοποίησα ότι όλα όσα κάνουμε πράξη καθημερινά, δεν είναι μόνο η αυθόρμητη στάση μας, είναι η αξία που μας ενώνει. Θέλουμε να προσφέρουμε «στους πελάτες μας μια ευχάριστη και φιλόξενη εμπειρία, κάνοντάς τους να νιώθουν σαν καλεσμένοι στο σπίτι μας» μας είπε και συμπλήρωσε ότι «πρέπει να δενόμαστε συναισθηματικά με τους πελάτες». Η αλήθεια είναι ότι όταν ξέρεις πολλούς από τους πελάτες με το μικρό τους όνομα και έχεις μάθει τις μικρές τους συνήθειες, από το πόση βενζίνη βάζουν κάθε Δευτέρα έως το πιο αρωματικό προτιμούν, αναπτύσσεις μια διαφορετική σχέση μαζί τους.

«Γινόμαστε μία ομάδα που η εμπιστοσύνη και η ανθεκτικότητα θα μας οδηγήσουν σε εξαιρετικά αποτελέσματα», μας είπε ο Λευτέρης Ιατρόπουλος, Εμπορικός Διευθυντής, που προσθέτει ότι «δεν υπάρχει πιο αποτελεσματική και γρήγορα αποδοτική επένδυση, από αυτή που γίνεται στους ανθρώπους». Η αλήθεια είναι ότι αυτό το συνειδητοποίησα από την πρώτη στιγμή και είναι αυτό που χαρακτηρίζει κάθε εκπαίδευση που κάνουμε με τους νέους συναδέλφους, σαν μια σκυταλοδρομία γνώσης και εμπειριών.

Ο Σπύρος Αλιβιζάτος, Διευθυντής Πρατηρίων Shell γνωρίζει από πρώτο χέρι την εξέλιξη του brand. Σήμερα «τα πρατήριά μας έχουν φτάσει σε ένα σημείο δυναμικής όπου οι πελάτες μας έρχονται γιατί βρίσκουν άψογη εξυπηρέτηση και χαμογελαστούς ανθρώπους». «Θέλουμε να κρατήσουμε αυτή τη δυναμική που έχουμε σε όλα μας τα πρατήρια, διότι με αυτή τη δυναμική θα δημιουργηθεί ένα κύμα και θα είμαστε ασταμάτητοι και ανίκητοι».

Η Παυλίνα Χούντα, Οperations Εxcellence μας θύμισε ότι «Το μεγαλύτερο συστατικό επιτυχίας μας τόσο στα πρατήρια όσο και τα γραφεία είναι οι άνθρωποι» και ότι «στόχος μας είναι να κάνουμε τους πελάτες μας, που είναι το επίκεντρο και χωρίς αυτούς δεν θα υπήρχαμε και εμείς, χαρούμενους». Η αλήθεια είναι ότι νιώθεις πάντα λίγο διαφορετικά όταν ο πελάτης έρχεται αλλά και φεύγει με χαμόγελο και αυτό είναι κάτι που προσπαθώ καθημερινά!

«H δύναμη της ομάδας, η δύναμη της Shell είναι όλοι οι άνθρωποί της, οι συνεργάτες της. Όλοι μαζί αποκτούμε απέραντη δύναμη» λέει ο Κώστας Καραγιάννης, Διευθυντής Marketing και είναι γεγονός ότι σε κάθε στιγμή όσο απαιτητική και αν είναι, έχει πάντα τεράστια σημασία να μπορείς να στηρίζεσαι στους συναδέλφους σου, παλιούς και νέους.

Ο Παναγιώτης Γιόγιακας, Υπεύθυνος Ασφάλειας και Υγιεινής επισημαίνει κάτι που φάνηκε από την πρώτη μου στιγμή στο πρατήριο. «Όταν δημιουργούμε ένα ασφαλές περιβάλλον, δημιουργούμε την αίσθηση στο νέο υπάλληλο που θα έρθει να εργαστεί σε εμάς, ότι εδώ θα λειτουργεί με ασφάλεια, συνέπεια και επαγγελματισμό» λέει «και αυτό ακριβώς μπορώ να βεβαιώσω ότι έζησα από την αρχή. Εδώ, στα πρατήρια της Shell δεν βρήκα μόνο μια ευκαιρία απασχόλησης, βρήκα ένα πραγματικά υποστηρικτικό περιβάλλον που ξεκινάει από τους συνεργάτες στο πρατήριο και φτάνει ως τους συναδέλφους στα γραφεία. Γιατί στη Shell, δεν γεμίζουμε απλώς τα οχήματα καύσιμα – χτίζουμε σχέσεις, μοιραζόμαστε αξίες και προχωράμε μπροστά ως μια δυνατή ομάδα. Κάθε μέρα, κάθε συναλλαγή, κάθε χαμόγελο είναι ένα ακόμα βήμα στο κοινό μας ταξίδι. Το επόμενο κεφάλαιο της διαδρομής μας γράφεται μαζί.Γιατί το ταξίδι στη Shell, το κάνουμε ΜΑΖΙ.»
