Στην τελική ευθεία αναμένεται να μπουν στο προσεχές διάστημα οι διαγωνιστικές διαδικασίας για την πρώτη φάση κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας.
Η γραμμή 4 του αθηναϊκού μετρό θεωρείται ως ένα από τα μεγαλύτερα δημόσια έργα των προσεχών ετών καθώς ο προϋπολογισμός της «αγγίζει» το 1,8 δισ. ευρώ. Παρά ταύτα, υπάρχουν τέσσερις δικαστικές υποθέσεις που έχουν «μπλοκάρει» τους διαγωνισμούς για τη γραμμή 4 του μετρό.
Η κρίσιμη απόφαση του ΣτΕ για τη γραμμή 4 του μετρό
Μια από αυτές τις υποθέσεις για τη γραμμή 4 του μετρό αφορά την εταιρεία ΕΡΕΤΒΟ η οποία προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) κατά της απόφασης της Αττικό Μετρό να κηρύξει ανάδοχο την ΤΕΡΝΑ για το έργο των πρόδρομων εργασιών της γραμμής 4.
Το έργο αφορά στη μετατόπιση δικτύων κοινής ωφέλειας και σε διερευνητικές αρχαιολογικές ανασκαφές και έχει προϋπολογισμό 39 εκατομμύρια ευρώ δίχως ΦΠΑ. Σύμφωνα με πληροφορίες του economistas, το ΣτΕ αναμένεται να δικαιώσει την εταιρεία ΕΡΕΤΒΟ.
Διαβάστε στο economistas τα στάδια που απομένουν για τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας.