Άνοιξε ο δρόμος για τη μαρίνα mega-yachts Κέρκυρας: Εγκρίθηκε από το υπουργικό η συνυπογραφή της σύμβασης - iefimerida.gr

Άνοιξε ο δρόμος για τη μαρίνα mega-yachts Κέρκυρας: Εγκρίθηκε από το υπουργικό η συνυπογραφή της σύμβασης

Πανοραμική θέα Κέρκυρας
Κέρκυρα / Φωτογραφία: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Εγκρίθηκε χθες από το υπουργικό συμβούλιο, η συνυπογραφή της σύμβασης από το ελληνικό δημόσιο για την μαρίνα mega-yachts της Κέρκυρας, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Πρόκειται για την σύμβαση από το ελληνικό δημόσιο για την υπο-παραχώρηση του δικαιώματος κατασκευής της μαρίνας μεγάλων σκαφών (mega-yachts) εντός του λιμένα Κέρκυρας από την εταιρεία Lamda Marinas Investments, θυγατρική της Lamda Development.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το υπουργικό συμβούλιο παρείχε εξουσιοδότηση στους τρεις υπουργούς Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και Τουρισμού για την υπογραφή της.

Όπως προκύπτει από την σύμβαση, η παραχώρηση θα έχει διάρκεια 40 έτη και η σύμβαση θα κυρωθεί από την Βουλή των Ελλήνων.

Γκίκας: Σημαντικό έργο υποδομής -Θα συμβάλει επίσης στην ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της χώρας

Σε δήλωση του, μετά το υπουργικό συμβούλιο ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Στέφανος Γκίκας τόνισε: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος γιατί μια μακρά προσπάθεια 4-5 χρόνων με τον ΟΛΚΕ, το ΤΑΙΠΕΔ, τα συναρμόδια υπουργεία, κλπ, έφθασε στο τέλος της. Η μαρίνα mega-yachts είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο υποδομής, το οποίο - μαζί με την μαρίνα στη Σπηλιά - πρόκειται να εκτινάξει τον θαλάσσιο τουρισμό στην Κέρκυρα και να φέρει ιδιαίτερα ποιοτικό τουρισμό στο νησί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θα συμβάλει επίσης στην ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της χώρας, ιδίως σε μια περιοχή όπως εκείνη του Ιονίου, όπου αφενός υπάρχει αυξημένη ζήτηση για θέσεις ελλιμενισμού σε μαρίνες και αφετέρου η χώρα μας δέχεται πίεση από αναδυόμενες γειτονικές ανταγωνιστικές αγορές».

Σύμφωνα με τον υφυπουργό, θα δημιουργηθούν αρκετές νέες θέσεις εργασίας στην περιοχή, τόσο κατά το στάδιο της κατασκευής, όσο και κατά την λειτουργία της μαρίνας. «Τα οφέλη από τη σύναψη της σύμβασης είναι πολλαπλά. Το ελληνικό δημόσιο θα έχει ένα άμεσο οικονομικό όφελος της τάξεως των 20 εκ. ευρώ, ενώ πρόκειται να επενδυθούν περίπου άλλα 20 - 25 εκ. ευρώ, για την κατασκευή της μαρίνας. Επίσης θα καταβάλλεται ετήσιο μίσθωμα», ανέφερε ο κ. Γκίκας.

Η σύμβαση αναμένεται να υπογραφεί τον επόμενο μήνα και να κυρωθεί από την Βουλή.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Μαρίνα Κέρκυρα Γιοτ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ