Τα συνολικά έσοδα της WIND από υπηρεσίες κινήθηκαν ανοδικά, 2,3% ετησίως, στα € 120,7 εκατ. και το προσαρμοσμένο EBITDA σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση κατά 26,2% ετησίως, στα € 32,7 εκατ.
Κύριες οικονομικές και λειτουργικές επιδόσεις Α’ τριμήνου 2019
- Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν σε ετήσια βάση κατά 2,3% στα € 120,7 εκατ.
- Τα έσοδα κινητής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 3,1% στα € 66,7 εκατ.
- Τα έσοδα σταθερής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 2,1% στα € 41,8 εκατ.
- Συνολικές επενδύσεις στα € 19,5 εκατ.
- +55,2% ετησίως η κίνηση data στο δίκτυο κινητής
- +92,6% ετησίως η βάση πελατών NGA
- 619.000 πελάτες σταθερής συνολικά, +3,7% ετησίως
- Τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 12,6% σε ετήσια βάση στα 210.000
- Η WIND VISION ενέγραψε συνολικό αριθμό πελατών 37.900 στο τέλος Μαρτίου
- 95% η κάλυψη 4G, στο 99% ο μεσοπρόθεσμος στόχος κάλυψης για το έτος
- Κατασκευάστηκαν 274.000 γραμμές NGA πανελλαδικά και ενεργοποιήθηκαν 159.000 γραμμές
«Τα αποτελέσματα του πρώτου τρίμηνου του έτους καταγράφουν αξιοσημείωτη βελτίωση εσόδων και EBITDA και είναι ένα δυνατό ξεκίνημα ώστε το 2019 να συμπληρώσουμε μια τετραετία πλέον ανάπτυξης» σχολίασε, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.
Η στρατηγική της εταιρείας είναι να ενισχύει την εξαιρετική εμπειρία πελάτη
Οι πολύ θετικές επιδόσεις της WIND Ελλάς στο ξεκίνημα του έτους προήλθαν από την αύξηση της πελατειακής βάσης τόσο στους πελάτες συμβολαίου κινητής όσο και στους πελάτες σταθερής τηλεφωνίας, με έντονη την εμπορική εστίαση στα νοικοκυριά. Η στρατηγική της εταιρείας να ενισχύει την εξαιρετική εμπειρία πελάτη από κάθε σημείο επαφής, σε συνδυασμό με την συνεχή επέκταση των δικτύων νέας γενιάς τόσο στην κινητή (4G, 4G+) όσο και στη σταθερή (FTTx), έδωσαν περαιτέρω ώθηση στην αύξηση των εσόδων και την απόκτηση νέων πελατών.
Στρατηγική εστίαση της WIND για το 2019 παραμένει η εξαιρετική εμπειρία πελάτη και η ανάπτυξη της βάσης των νοικοκυριών μέσα από υπηρεσίες σύγκλισης κινητής, σταθερής, Internet και τηλεόρασης, ώστε οι πελάτες της να αξιοποιούν πλήρως τις σημαντικές επενδύσεις που πραγματοποιεί η εταιρεία σε υποδομές νέας γενιάς.
Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η WIND Ελλάς πραγματοποίησε συνολικές επενδύσεις ύψους € 19,5 εκατ., το μεγαλύτερο μέρος των οποίων κατευθύνθηκε σε δίκτυα νέας γενιάς.
Σε ότι αφορά τις υποδομές κινητού δικτύου, έχοντας ήδη επιτύχει κάλυψη 4G πάνω από 95%, το πλάνο της WIND είναι μεσοπρόθεσμα να επιτύχει κάλυψη έως 99%, παρέχοντας στους πελάτες της κορυφαία εμπειρία στην προσβασιμότητα και την ποιότητα του δικτύου. Παράλληλα επεκτείνεται με ικανοποιητικούς ρυθμούς η ανάπτυξη του ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών, με στόχο για το τέλος του 2019, την επίτευξη κάλυψης περίπου 70% στις περιοχές που έχουν παραχωρηθεί.
«Διατηρήσαμε στο ξεκίνημα της χρονιάς την έμφαση στην επίτευξη ισχυρών εμπορικών αποτελεσμάτων. Η στρατηγική μας αποδίδει, καθώς τα έσοδα από υπηρεσίες αυξάνονται, η κερδοφορία μας επιταχύνεται και σημειώνουμε θετικές επιδόσεις σε κάθε εμπορική μας δραστηριότητα» τόνισε ο επικεφαλής της εταιρείας, Νάσος Ζαρκαλής. «Οι εντατικές επενδύσεις μας σε υποδομές νέας γενιάς και η εξαιρετική συνολικά εμπειρία πελάτη συνέβαλαν στα πολύ καλά αποτελέσματα του Α τριμήνου. Είμαστε βέβαιοι ότι η ανοδική μας πορεία θα συνεχιστεί για το υπόλοιπο της χρονιάς, καθώς θα εστιάσουμε στη σύγκλιση των υπηρεσιών μας και στην αξία που μπορούμε να προσφέρουμε στα νοικοκυριά».