Η εποχή που τα περίπτερα χαρακτηρίζονταν ως «χρυσωρυχεία» φαίνεται ότι έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Τα μικρά περιθώρια κέρδους, η «βουτιά» της κίνησης ειδικά στο κέντρο της Αθήνας, η έλλειψη τουριστών, καθώς και ο σκληρός ανταγωνισμός από μικρά καταστήματα λιανικής, που ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια και συχνά λειτουργούν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, έχουν οδηγήσει σε μαρασμό τον κλάδο και αναμφίβολα μπορεί να ισχυριστεί κανείς ότι ο χάρτης του μικρού λιανεμπορίου αλλάζει.
Η έρευνα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών σε συνεργασία με την ICAP, δεν αναδεικνύει απλώς τις απώλειες που προκάλεσαν οι περιορισμοί της πανδημίας και στα περίπτερα, αλλά «φωτογραφίζει» τις δραματικές επιπτώσεις σε όλο το εμπορικό κέντρο.
Ένα από τα ευρήματα είναι ότι το κοινωνικό περιβάλλον και η υποβάθμιση κεντρικών περιοχών του δήμου της Αθήνας έχει σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις στο εμπόριο. Η κατάσταση στην ευρύτερη περιοχή της Ομόνοιας και την Πατησίων, χαρακτηρίζεται από τους εμπόρους ως κακή, ενώ υποβαθμισμένο παραμένει και το ιστορικό εμπορικό κέντρο Αγίου Μάρκου- Ευριπίδου- Αίολου.
Διαβάστε περισσότερες λεπτομέρειες στο ρεπορτάζ του Γιώργου Παππού στο economistas.gr.