Με χειρουργική ακρίβεια στη χρήση των λέξεων και επιχειρηματολογία, η Αφροδίτη Γραμμέλη γράφει στο Βήμα για την εξέλιξη του Λάκη Λαζόπουλου και του «Αλ Τζαντίρι» του «που μοιάζει με σπίτι στοιχειωμένο με εμμονές», αλλά και για τον Κωνσταντίνο Μπογδάνο, υπό τον τιτλο «Νέο Φρούτο».
Γράφει χαρακτηριστικά η Αφροδίτη Γραμμέλη στο Βήμα:
«Οξυδερκής, μαχητικός, αφουγκραζόταν τις τάσεις και τις αγωνίες της κοινωνίας και με τρόπο μοναδικό τις μετουσίωνε σε τέχνη. Κάπως έτσι ήλθαν οι «Μήτσοι», κάπως έτσι γεννήθηκε το «Τσαντίρι», κάπως έτσι στήθηκαν οι επιθεωρήσεις του. Πέλεκυς η γλώσσα του, αστραπιαία τα αντανακλαστικά του, απερίγραπτη η δυναμική της επιρροής του. Η ατάκα του διαδιδόταν παντού, ο τύπος των ηρώων του γινόταν μίμηση μέσα σε μία μέρα, το κείμενό του ήταν πρότυπο σύλληψης.
Τα χρόνια πέρασαν και ο Λάκης έγινε φίρμα μεγάλη. Αφησε την πλατεία και έστρεψε το βλέμμα στην πολιτική. Τουλάχιστον το μισό. Γιατί το άλλο μισό αλληθωρίζει σταθερά στα παραστρατήματα της Αριστεράς. Ο Λάκης άρχισε να βλέπει τους ίδιους εχθρούς στους εφιάλτες του και να τους κουβαλάει και στο πλατό: τον Αλέξη Κούγια, τη Μιμή Ντενίση και εσχάτως τους δημοσιογράφους. Το αστείο εξατμίστηκε και περιορίστηκε στην αγανάκτηση και στο χωρατό των επισκεπτών της λαϊκής αγοράς πασπαλισμένο με πιπεράτο ανάθεμα. Βίντεο χιλιοπαιγμένα, διδάγματα, συμπεράσματα και μπόλικος λαϊκισμός. Τηλεοπτική συμπόνια για τους αδύναμους από κάποιον που υποστηρίζει ότι τους καταλαβαίνει. Εξ αποστάσεως βέβαια. Γιατί πώς να νιώσεις την αγωνία του άλλου όταν εσύ δεν έχεις καμία; Πώς να συντονιστείς με μια γενιά που βρίσκεται πλέον τόσο πίσω σου και τόσο μακριά σου; Και πώς να παραμερίσεις το «εγώ» σου, το οποίο ψήλωνε όλα αυτά τα χρόνια, ώστε να θεωρείς πως μπορείς να κάνεις ταυτόχρονα τόσο μα τόσο πολλά πράγματα.
Το «Διά ταύτα» θα μπορούσε να τιτλοφορείται «Διά κλαύτα» και ο οδυρμός να αφορά την κακοποίηση των «Μήτσων», την κόπωση και τη γηρασμένη ορμή τους. Το «Αλ Τσαντίρι» του πια θυμίζει στοιχειωμένο από τις εμμονές σπίτι. Με γλώσσα που επαναλαμβάνει τις ίδιες κατηγορίες για τα ίδια πρόσωπα αλλά γλιστράει στα του οίκου μας. Αλλωστε είναι σαφές πια πως για όλα φταίνε οι άλλοι και φυσικά οι δημοσιογράφοι. Οπως είναι σαφές ότι το σχόλιο πλέον γίνεται πάνω σε αποσπασματικές τηλεοπτικές εικόνες και όχι στη ζωή που συνήθιζε να αφουγκράζεται ο Λάκης Λαζόπουλος. Ο,τι όμως δεν έχει ζωή και δεν πηγάζει από τη ζωή δείχνει ξεψυχισμένο. Οχι μόνο στην τηλεόραση.
Τηλεφιλόσοφος
Νέο φρούτο
Ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος εσχάτως έγινε talk of the tv town. Οχι μόνο λόγω του «Ευθέως», της εκπομπής που παρουσιάζει στον ΣΚΑΪ, αλλά και λόγω μιας ιδιαίτερης συμπεριφοράς του και φυσικά του βαρέος φορτίου γνώσης που κουβαλάει και φροντίζει συχνά να επιδεικνύει. Ολο αυτό πάντως θυμίζει το ερωτηματολόγιο που έδιναν τα πάλαι ποτέ lifestyle περιοδικά στα μοντέλα στα οποία υπήρχε πάντα το ερώτημα: «Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο;» με τις εστεμμένες να δηλώνουν φανατικές αναγνώστριες του Ελιοτ και του Τσόμσκι. Ο κ. Μπογδάνος αντίστοιχα θυμίζει κάποιον που άνοιξε το λεξικό συνωνύμων, επέλεξε τις δυσκολότερες και μας τις σερβίρει σε δόσεις κάθε φορά που φιγουράρει στα τηλεπαράθυρα. Κρίμα. Γιατί; Η ουσία κρύβεται στα απλά. Οπως και η βαθιά γνώση...»