Μπορεί να αποτελεί αντικείμενο μελέτης για το περιοδικό Forbes, ωστόσο η νεαρή κοπέλα, που γεννήθηκε στο Σαν Φραντσίσκο δεν έκανε τίποτα άλλο παρά το χόμπι της επάγγελμα.
Μόλις στα 29 της, αποτελεί ήδη ορόσημο στον επιχειρηματικό κόσμο της μόδας, με σήμα κατατεθέν την εξαιρετικά κερδοφόρα εταιρία της, Nasty Gal, σημερινής αξίας 240 εκατομμυρίων δολαρίων.
Όπως αναφέρει το fortunegreece, όλα ξεκίνησαν τυχαία πριν από περίπου επτά χρόνια, όταν αγόρασε ένα σακάκι Chanel από τον Στρατό της Σωτηρίας για μόλις οκτώ δολάρια και το μεταπώλησε στο e-Βay έναντι 1.100 δολαρίων. Έκτοτε, η πρώην ρακοσυλλέκτρια και παρ' ολίγον απόφοιτος σχολής φωτογραφίας μετατράπηκε σιγά-σιγά σε πρώτης κλάσης επιχειρηματία.
Από το διαμέρισμα του πρώην φίλου της, στο Σαν Φρανσίσκο, άρχισε το 2006 να στήνει την επιχείρησή της από κλικ σε κλικ στον φορητό υπολογιστή της. Αγόρασε τα δικαιώματα χρήσης της ηλεκτρονικής διεύθυνσης nastygal.com, που μέχρι τότε ήταν πορνογραφικού περιεχομένου. Την μετονόμασε σε nastygalvintage.com. Έφτιαξε προφίλ της εταιρίας στην ιστοσελίδα του MySpace και άρχισε να πουλά τα προϊόντα της, κυρίως vintage ρούχα, μέσω του eΒay.
Τις φωτογραφήσεις και το πρωτοποριακό styling για την προώθηση των προϊόντων της ανέλαβε η ίδια, συνδυάζοντας το παλιό και με το καινούργιο, το ακριβό με το φθηνό, το εναλλακτικό με το κλασσικό (π.χ. ένα vintage Chanel φόρεμα, με ένα φθηνό μπλουζάκι από μέσα). Για μοντέλα, δεν χρυσοπλήρωσε επαγγελματίες, παρά προτιμούσε καθημερινά πρόσωπα, κορίτσια της διπλανής πόρτας που έβρισκε στο MySpace, τις οποίες πλήρωνε με ένα χάμπουργκερ και 20 δολάρια την ημέρα.
Δεν ξόδεψε ούτε ένα σεντ για διαφήμιση, χρησιμοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο για τον σκοπό αυτό τα social media -το Facebook, το Twitter, το Instagram και το Tumblr. Μέχρι και σήμερα, άλλωστε, τα μέσα κοινωνικής διαδικτύωσης αποτελούν ένα μεγάλο κεφάλαιο για την Nasty Gal, που ανανεώνει τα προφίλ της τουλάχιστον πέντε φορές την ημέρα.
Με αυτά και με άλλα, η εταιρία της Αμορούζο διαθέτει εδώ και χρόνια μία πιστή στρατιά «ακολούθων», που ολοένα και αυξάνει. Μέχρι το 2011, στο Myspace έφθασαν τις 60.000, στο Facebook ξεπέρασαν τις 830.000, στο Instagram άγγιξαν τις 550.000 δυνητικές πελάτισσες, που υπολογίζεται ότι αφιερώνουν έξι λεπτά κατά μέσο όρο την ημέρα για να δουν στο διαδίκτυο τις νέες προτάσεις της Nasty Gal.