Η ηλεκτρική Mercedes B-Class, επίσημα Electric Drive, έχει πλέον το status του μοντέλου παραγωγής, ενώ εξωτερικά διαφοροποιείται ελάχιστα σε σχέση με μια συμβατική B-Class.
Το ίδιο ισχύει φυσικά και για το εσωτερικό της, καθώς η μόνη αισθητή διαφορά εντοπίζεται στον πίνακα οργάνων, όπου το στροφόμετρο έχει αντικατασταθεί από ένα όργανο που απεικονίζει τη χρήση της ενέργειας της μπαταρίας, την ίδια στιγμή που η ροή της ενέργειας μπορεί με τη σειρά της να απεικονίζεται στην κεντρική κονσόλα.
Ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι η παρουσία του ηλεκτροκινητήρα και κυρίως των συσσωρευτών δεν διαφοροποιεί τους χώρους στο εσωτερικό του μικρού MPV της Mercedes. Κι αυτό γιατί οι συσσωρευτές ιόντων λιθίου έχουν συγκεκριμένη θέση, καθώς η B-Class είχε εξελιχθεί και με την προοπτική του ηλεκτρικού.
Ο ηλεκτροκινητήρας της τώρα αποδίδει 100 kW (136 ίππους), που αρκούν για ένα 0-100 σε λιγότερα από 10 δεύτερα και μια τελική 160, ενώ η αυτονομία είναι πάνω κάτω 200 χιλιόμετρα, κάτι που θα εκτιμήσουν κατ' αρχήν οι Αμερικανοί, μιας και η διάθεση της ηλεκτρικής Mercedes B-Class θα ξεκινήσει το 2014 από τις ΗΠΑ.