Θωμάς Βαρβιτσιώτης (V+O): Δύναμή μας ως εταιρεία ήταν και είναι ο υγιής ιδιωτικός τομέας - iefimerida.gr

Θωμάς Βαρβιτσιώτης (V+O): Δύναμή μας ως εταιρεία ήταν και είναι ο υγιής ιδιωτικός τομέας

Θωμάς Βαρβιτσιώτης V+O: Δύναμή μας ως εταιρεία ήταν και είναι ο υγιής ιδιωτικός
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Για την εταιρία, τους ανθρώπους, τις προκλήσεις αλλά και τη στρατηγική που έχουν φέρει την V+O στην πρώτη θέση της μεγαλύτερης ανεξάρτητης εταιρείας επικοινωνίας της χώρας, με δικά της γραφεία στη Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Αλβανία και Κύπρο και 2 θυγατρικές εταιρίες της Unlimited Creativity και την Bakers Digital, μίλησε ο πρόεδρος της εταιρείας Θωμάς Βαρβιτσιώτης.

«Με κύρια χαρακτηριστικά τη μαχητικότητα, την αντισυμβατικότητα, το δυναμικό πνεύμα και τη δημιουργικότητα η V+O έχει καταφέρει εν μέσω κρίσης να είναι η πιο μεγάλη Ελληνική εταιρία επικοινωνίας και θα συνεχίσει να είναι όσο κάνουμε τη δουλειά μας με αποτελεσματικότητα και πάνω απ' όλα με ήθος» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Βαρβιτσιώτης μιλώντας στο Adbussiness.

O Θωμάς Βαρβιτσιώτης στη συνέντευξή του ανέφερε πως η V+O διατηρεί όλη την ομάδα της την οποία επέλεξαν να στηρίξουν έτσι ώστε να μπορεί να συμβάλλει στη στρατηγική και την προσπάθεια της εταιρείας. «Αριθμούμε 60 και πλέον retainer πελατών, αρκετούς σε project και event basis και διατηρούμε 10ετείς και 12ετείς συνεργασίες με key πελάτες όπως είναι η Coca-Cola Τρία Εψιλον, η Emirates, η WIND, η Frigoglass, η S&B, η Coca-Cola, ο Όμιλος Μυτιληναίος, κλπ. Ταυτόχρονα, εδώ και δύο χρόνια έχουμε επενδύσει σημαντικά στο τμήμα του new business, αναγνωρίζοντας έγκαιρα την ανάγκη για συνεχή διεύρυνση του πελατολογίου μας και μετράμε νέες συνεργασίες με οργανισμούς και εταιρείες leaders του κλάδου τους όπως είναι η ΕΠΑ Αττικής και η Μύθος Ζυθοποιία» συμπλήρωσε ο πρόεδρος της εταιρείας.

Παράλληλα ο κ. Βαρβιτσιώτης τόνισε πως η ανεξαρτησία της εταιρείας διασφαλίζει ταχύτητα στις αποφάσεις και ευελιξία στην υλοποίηση της στρατηγικής μας, μιας στρατηγικής που υπογράμμισε δικαιώνεται καθημερινά. «Το αποτέλεσμα της στρατηγικής που εφαρμόζουμε μας δικαιώνει και μας κάνει να νιώθουμε σίγουροι για τις επιλογές μας. Η κερδοφορία μας το 2012 όχι μόνο ήταν θετική αλλά και βελτιώθηκε σε σχέση με το 2011, παρότι είχαμε μια μικρή πτώση στο τζίρο της Ελληνικής αγοράς της τάξεως του 10%. Αντισταθμίστηκε από τη δυναμική εισαγωγή της θυγατρικής μας Bakers digital στο χώρο του digital PR και από την ενίσχυση της δραστηριότητάς μας στις αγορές του εξωτερικού, η οποία αυξήθηκε κατά 40%. Σίγουρα η ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων δεν αποτελεί μια εύκολη περιοχή δραστηριοποίησης, καθότι σε κάθε αγορά επικρατούν διαφορετικές συνθήκες και προκλήσεις, που πρέπει να διαχειρισθεί κανείς. Είναι όμως ταυτόχρονα μια περιοχή με πολύ μεγάλες ευκαιρίες και αυτές προσδοκούμε να εκμεταλλευτούμε» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Βαρβιτσιώτης.

«Δύναμή μας ως εταιρία ήταν και είναι ο υγιής ιδιωτικός τομέας ενώ τα έργα δημοσίου που παραδοσιακά αναλαμβάνει η εταιρία μας δεν έχουν ξεπεράσει ποτέ το 10% του ετήσιου τζίρου μας από την ίδρυσή μας μέχρι και σήμερα. Στόχος μας είναι η προσφορά προστιθέμενης αξίας στον πελάτη. Όπως απαιτείται, έχουμε ανταποκριθεί στα νέα οικονομικά δεδομένα των πελατών μας, χωρίς όμως να μειώνουμε και την αξία της υπηρεσίας μας. Επιδιώκουμε να προσφέρουμε value for money υπηρεσίες, εστιάζοντας στο «value»», πρόσθεσε ο πρόεδρος της V+O.

Αναφορικά με τις ανώνυμες κατηγορίες περί «σπέκουλας» επί του οικογενειακού επιθέτου και των γνωριμιών στην πολιτική σκακιέρα ο κ. Βαρβιτσιώτης τονίζει ότι «η μυθοπλασία και η ζηλοφθονία είναι «αρετές» που ακολουθούν τη χώρα μας από τα αρχαία χρόνια. «Η V+O δεν είναι μόνο ο Θωμάς Βαρβιτσιώτης και ο Γιάννης Ολύμπιος. Απαρτίζεται από 10 senior directors με πολυετή εμπειρία στο χώρο και 50 επιπλέον ιδιαίτερα ικανά στελέχη, managers και executives όλοι μαζί μια ομάδα που απαριθμεί 130 ανθρώπους συνολικά σε Ελλάδα και εξωτερικό. Όλοι εμείς είμαστε η V+O. Το πιο λυπηρό είναι ότι η σπέκουλα αυτή αναπαράγεται από κάποιους ανταγωνιστές, που επειδή δεν κατάφεραν να κερδίσουν με την αξία τους είτε επειδή δανείστηκαν είτε επειδή ενεπλάκησαν στο Alter, είτε, είτε, είτε.... θέλουν όλα να τα ισοπεδώσουν και να τα εξισώσουν στα μέτρα τους. Δεν θα τους κάνουμε όμως το χατίρι» είπε ο πρόεδρος της εταιρείας.

«Δεν ήμασταν και δεν είμαστε εταιρία της αρπαχτής και του εφήμερου κέρδους. Είχαμε από την αρχή ξεκάθαρη στρατηγική, υψηλής ποιότητας ανθρώπους, συνετή διαχείριση, όραμα συνεχούς ανάπτυξης χτίζοντας μεθοδικά με ίδια κεφάλαια και έτσι αναπτύξαμε έναν Όμιλο 130 ανθρώπων. Οι προοπτικές της αγοράς του PR παραμένουν σημαντικές. Για να μπορέσει όμως να τις ακολουθήσει κανείς, θα πρέπει να καταλάβει ότι μιλάμε για μια διαφορετική αγορά, που έχει πολύ υψηλές απαιτήσεις, δεν παίζει με παραδοσιακούς όρους και λογικές και δεν βασίζεται στα δεδομένα του παρελθόντος» κατέληξε ο Θωμάς Βαρβιτσιώτης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ