Όταν οδηγείς τα κορυφαία τετράτροχα στον κόσμο είναι μάλλον δύσκολο να προσαρμοστείς σε ένα απλό, συμβατικό αυτοκίνητα για τις καθημερινές σου μετακινήσεις.
Έτσι από αυτή τη σκοπιά τα αυτοκίνητα που διαλέγουν οι πιλότοι της Φόρμουλα 1 για προσωπική τους χρήση παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, παρόλο που οι επιλογές τους καθορίζονται σε μεγάλο βαθμό από την ομάδα τους και τα συμβόλαια που συνοδεύουν τις δημόσιες ή μη εμφανίσεις τους.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastien Vettel λοιπόν είναι υποχρεωμένος, όχι ότι του πέφτει και άσχημα δηλαδή, να οδηγεί μοντέλα της Infiniti, κυρίως το τζιπ FX50S αλλά και το ολοκαίνουργιο Q50. Από κει και πέρα όμως το γκαράζ του περιλαμβάνει μια τουλάχιστον παλιά Porsche 911, μια Mercedes SL65 Black Series την οποία του χάρισαν για τη νίκη του στο Άμπου Ντάμπι το 2009, ένα μεταχειρισμένο βανάκι της VW, δύο μοτοσυκλέτες -μια KTM Supermoto και μια custοm της εταιρείας HardCore Cycle που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στους διάσημους αυτού του κόσμου- και μια BMW X5.
BMW Χ5 και Infiniti οδηγεί και ο ομόσταβλός του Mark Webber και αυτήν την περίοδο είναι μάλλον τα μόνα κοινά σημεία των δύο οδηγών. Σε ότι αφορά τα Infiniti ο αυστραλός προτιμά το Μ37S, ενώ στο σπίτι του, στη Μεγάλη Βρετανία μπορεί ακόμα να επιλέξει ανάμεσα σε ένα Nissan Navara και σε μια Porsche 911 GT2 RS. Την τελευταία ίσως την χρησιμοποιεί και για προπόνηση, μιας και οι φήμες λένε ότι από τη στιγμή που δεν θα ανανεωθεί το συμβόλαιό του με τη Red Bull θα προσχωρήσει στην αγωνιστική ομάδα της Porsche για το Le Mans.
Porsche δεν υπάρχουν βέβαια ούτε σε φωτογραφία στο γκαράζ του Fernando Alonso. Τι να τις κάνει άλλωστε από τη στιγμή που μπορεί να έχει όποια Ferrari θέλει; Για αλλαγή πάντως έχει και μια Maserati Gran Cabrio, ενώ Ferrari έξω από τις πίστες οδηγεί και ο άλλος πιλότος της μάρκας, ο μικρόσωμος βραζιλιάνος Felippe Massa. Μεταξύ αυτών και μια 599, ενώ το οικογενειακό του αυτοκίνητο είναι μια Maserati Quattroporte. Για την πόλη έχει ένα 500 Abarth, ενώ όταν βιάζεται πολύ υπάρχει και μια Vespa.
Μια πολύ special Ferrari, συγκεκριμένα μια Enzo, είχε και ο Kimi Raikkonen, την οποία όμως πούλησε. Ίσως γιατί την κινούσε σπάνια, καθώς υπάρχουν και τα εταιρικά, που για φέτος είναι η Lotus Evora S και το Megane RS. Και τα δύο θα τα βρει κανείς στο γκαράζ και του Roman Grosjean, όχι όμως και την custom μοτοσυκλέτα του Iceman, κι αυτή κατασκευής HardCore Cycles.
Κάτοχος υπερ-εξωτερικού μοντέλου, πιο συγκεκριμένα της Pagani Zonda 760 LH είναι και ο Lewis Hamilton, που παράλληλα περιμένει να του παραχωρηθεί και μια SLS AMG Black Series. Μέχρι τότε αρκείται στην αντίστοιχη Mercedes SL65 AMG, ενώ στο πρόσφατο παρελθόν το εταιρικό του αυτοκίνητο ήταν μια McLaren MP4-12C. Την οποία κληρονόμησε ο Jenson Buttοn -ή ο Sergio Perez που κυριολεκτικά άλλαξε κατηγορίες σε σχέση με το Subaru Impreza που οδηγούσε μέχρι πρότινος- που παράλληλα έχει και μια ειδική Mercedes C63 AMG, την DR520, που συνδυάζει το στέισον αμάξωμα με 520 ίππους. Το τρίτο του αυτοκίνητο πάντως είναι ένα Smart.
Μοντέλα της Mercedes, αλλά όχι και Smart, οδηγεί και ο Nico Rosberg. Πιο συγκεκριμένα μια ανοιχτή SLS AMG όταν έχει μόνο συνοδηγό ή μια GLK όταν έχει μεγαλύτερη παρέα.
Τζιπ, αλλά μόνο τζιπ, έχουν ο Pastor Maldonado (Τoyota Land Cruiser), που έξω από τις πίστες δεν ενδιαφέρεται καν για γρήγορα αυτοκίνητα και ο Nico Hulkenberg (Range Rover Sport).
Από τους υπόλοιπους ο Valtteri Bottas είναι μέλος του αρκετά μεγάλου κλαμπ των οδηγών Megane RS, ο Jean Eric Vergne οδηγεί VW Scirocco R, ο Adrian Sutil κάποια Porsche, o Paul di Rosta δεν θέλει να έχει αυτοκίνητο, ενώ όποτε χρειαστεί έχει μια Mercedes C-Class στη διάθεσή του, ενώ ο Esteban Gutierrez δεν έχει ούτε αυτή τη δυνατότητα, οπότε πολύ απλά δεν έχει αυτοκίνητο. Κι έτσι καθίσταται μοναδικός μεταξύ των πιλότων της Φόρμουλα 1.