Η διαδικτυακή έρευνα διεξήχθη σε Γαλλία, Βραζιλία, Ιταλία, Ισπανία, Μεγάλη Βρετανία και ΗΠΑ και συμμετείχαν 3.501 άνθρωποι. Σύμφωνα με τις απαντήσεις τους, ένα ποσοστό 90% παρακολουθούν video online, με τα tablets να έχουν σε αυτή την άνοδο το μεγαλύτερο μερίδιο.
Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα, όλο και περισσότεροι τηλεθεατές παρακολουθούν τις αγαπημένες τους εκπομπές μαζί με τις φορητές συσκευές τους.
Οπως δήλωσε ο Φραντσέσκο Βεντουρίνι, σύμβουλος της εταιρείας Επικοινωνίας και Ψυχαγωγίας, Accenture, «οι καταναλωτές δεν μπορούν να βλέπουν πια μόνο τηλεόραση. Η άνοδος των παράλληλων δραστηριοτήτων την ώρα που παρακολουθούμε τηλεόραση καταδεικνύει ότι η γραμμική προβολή τηλεοπτικού προγράμματος χάνει την αποδοχή της στους «εξελιγμένους» χρήστες και αυτό το γεγονός αποτελεί πρόκληση και ευκαιρία για τους τηλεοπτικούς σταθμούς και τους παραγωγούς περιεχομένου».
Οπως καταγράφει η τρίτη Ετήσια Διαδικτυακή Έρευνα, το 77% δηλώνει ότι είναι οnline με άλλη συσκευή την ώρα που παρακολουθεί τηλεοπτικά προγράμματα, καταγράφοντας μία άνοδο 16% σε σχέση με έναν χρόνο πριν. Η πλειοψηφία των χρηστών tablets τόνισε ότι η παράλληλη χρήση συνδέεται με την εκπομπή που παρακολουθεί, σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή».