Οσοι φοιτητές επιθυμούν να πάρουν μετεγγραφή θα πρέπει από φέτος να ακολουθήσουν μία συγκεκριμένη διαδικασία και πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια προκειμένου να υποβάλουν αίτηση για να μπορέσουν να μετακινηθούν σε άλλο πανεπιστήμιο.
Την ακριβή διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσουν όσοι φοιτητές επιθυμούν να πάρουν μετεγγραφή, αλλά και τους όρους κάτω από τους οποίου αυτές μπορούν να γίνουν, ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας.
Ποιοι έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης
Οι επιτυχόντες που είχαν εισαχθεί στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, μετά τη συμμετοχή τους στις Πανελλαδικές εξετάσεις (Μάιος-Ιούνιος 2012) και των οποίων το κατά κεφαλήν οικογενειακό εισόδημα, δεν υπερβαίνει τις 7.500 ευρώ ή τις 15.000 ευρώ για Ειδικές κατηγορίες που προβλέπονται στο άρθρο 34 παρ 19α (Ν. 4115/2013).
Ποια είναι η διαδικασία υποβολής της αίτησης μεταφοράς
- Η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά.
- Για την ηλεκτρονική αίτηση, ο υποψήφιος που επιθυμεί τη μεταφορά της θέσης επιτυχίας του, προσέρχεται σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, επιδεικνύοντας το Δελτίο Αστυνομικής του Ταυτότητας /Διαβατήριο (ταυτοποίηση), προκειμένου να δημιουργήσει Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας.
- Με τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας και τον 8-ψηφίο Κωδικό Πανελληνίων Εξετάσεων υποβάλλεται η αίτηση ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του ΥΠΑΙΘΠΑ.
Μέχρι πότε έχουν προθεσμία οι ενδιαφερόμενοι φοιτητές
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ξεκινά από την Τετάρτη 10 Απριλίου έως και την Παρασκευή 26 Απριλίου 2013. Οι ενδιαφερόμενοι, μετά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης, δεν θα έχουν δυνατότητα τροποποίησης ή ανάκλησης της αίτησης.