Μπροστά στο φάσμα της χρεοκοπίας και του οριστικού κλεισίματος βρίσκεται η ΕΛΠΑ με αποτέλεσμα να μείνουν ακάλυπτοι δεκάδες χιλιάδες συνδρομητές ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, άνεργοι περίπου 1.000 εργαζόμενοι και «ορφανό» το Ράλι Ακρόπολις.
Οπως αποκαλύπτεται σε ρεπορτάζ της ιστοσελίδας zougla τα χρέη προς το Δημόσιο αλλά και σε τρίτους ανέρχονται σε αρκετές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, ενώ το απόγευμα της Τετάρτης στη γενική συνέλευση που πραγματοποιήθηκε ο ίδιος ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ, Γιώργος Γκουρτσούλης είπε ότι η εταιρεία οδεύει προς το λουκέτο. «Απλώς το διοικητικό συμβούλιο δεν αναλαμβάνει την ευθύνη του κλεισίματος. Περιμένουν το κράτος για να μην τους πάρει το προσωπικό στο κυνήγι» ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια μέλους της λέσχης.
Χθες εξάλλου, σημειώθηκε φραστικό επεισόδιο με πρωταγωνιστές τον Μάριο Σταφυλοπάτη (μέλος του Δ.Σ.) και τον κ. Γκουρτσούλη, με τον πρώτο να ζητεί επίμονα να λάμψει η αλήθεια και να δουν το φως της δημοσιότητας όλα τα... παράξενα έξοδα που έχουν γίνει.
Εντύπωση, όπως σημειώνεται, προκάλεσε η στάση του πρώην προέδρου Βασίλη Δεσποτόπουλου, ο οποίος τήρησε σιγήν ιχθύος.
Το ράλι Ακρόπολις
Το ερώτημα όμως που τίθεται είναι τι θα γίνει με τη διεξαγωγή του ράλι Ακρόπολις, που μετρά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών και βρίσκεται υπό την αιγίδα της ΕΛΠΑ. Το πιο πιθανό είναι να αναλάβει την ευθύνη της διεξαγωγής του η ΓΓΑ (Γενική Γραμματεία Αθλητισμού).
Εκπρόσωποι της ΓΓΑ, μάλιστα, θα έρθουν σε επαφή και με τις Ομοσπονδίες άλλων χωρών, προκειμένου να υπάρξει αναγνώριση από τη FIA.
Τέλος, υπάρχουν και μια σειρά άλλες δραστηριότητες της ΕΛΠΑ όπως το μητρώο των ιστορικών αυτοκινήτων για τα οποία θα πρέπει να αναζητηθούν λύσεις.