Όταν το Kia Cross GT φτάσει στην παραγωγή και κυκλοφορήσει κανονικά -πιθανότατα αρκετά διαφοροποιημένο σε σχέση με το πρωτότυπο των φωτογραφιών- η φιλοδοξία του είναι να ανταγωνιστεί μοντέλα σαν κι αυτά της Infiniti, τα οποία είναι ιδιαίτερα δημοφιλή σε Αμερική και Ασία.
Και από τη στιγμή που ο στόχος είναι προκαθορισμένος οι σχεδιαστές φρόντισαν να το προσαρμόσουν πάνω σε αυτόν, εξασφαλίζοντας κατ' αρχήν ένα αμάξωμα σχεδόν 5 μέτρων και μεγάλους χώρους στο εσωτερικό του. Το οποίο βέβαια θα δημιουργεί μια τονισμένη αίσθηση πολυτέλειας.
Για τον ίδιο λόγο, να είναι δηλαδή απόλυτα ανταγωνιστικό, έχει επιλεγεί και ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης, που το αποτελούν ένας V6 3.800 κυβικών που καταναλώνει αμόλυβδη, ένας ηλεκτροκινητήρας και ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, με τη μεσολάβηση του οποίου κινούνται οι τροχοί και στους δύο άξονες. Συνολικά υπάρχουν διαθέσιμοι 400 ίπποι που εγγυώνται πολύ καλές επιδόσεις, ενώ η δυνατότητα κίνησης καθαρά ηλεκτρικά για περίπου 20 χιλιόμετρα εγγυάται με τη σειρά της τις μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Το ενδιαφέρον εδώ πάντως είναι πως οι ιθύνοντες της εταιρείας ισχυρίζονται πως το υβριδικό σύστημά τους έχει ακόμα μεγάλο δυναμικό εξέλιξης, το οποίο και θα προσπαθήσουν να εξαντλήσουν όταν ληφθεί οριστικά η απόφαση της κανονικής παραγωγής του Kia Cross GT.