Παρά το γεγονός ότι οι περιπτώσεις σχολικού εκφοβισμού είναι σχεδόν συνυφασμένες με την ίδια την... ύπαρξη του σχολείου ως χώρου εκμάθησης και κοινωνικοποίησης, η πιο επιστημονική μελέτη και προτάσεις αντιμετώπισης του φαινομένου άργησαν πολλά χρόνια να εμφανιστούν.
Τις τελευταίες δεκαετίες συντάσσονται συνεχώς κείμενα και μελέτες σε μια προσπάθεια να αναλύσουν την έννοια του σχολικού εκφοβισμού, αλλά και να προτείνουν μεθόδους αντιμετώπισης εντός των σχολείων με στόχο να μην «τραυματιστεί» η ψυχολογία και συμπεριφορά τόσο του θύτη όσο και του θύματος.
Οι συνεχόμενες υποθέσεις / καταγγελίες εκφοβισμού και βίας εντός των σχολείων καθιστούν την άμεση εξέταση του φαινομένου επιτακτική με στόχο την καταπολέμηση τέτοιων φαινομένων, σε μια εποχή που μεταλλάσσεται ραγδαία, μέσω των συνεχών τεχνολογικών εξελίξεων, τις σύγχρονες συσκευές επικοινωνίας, αλλά και τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Στο συνοπτικό εγχειρίδιο που επισυνάπτεται , η έρευνα, που γίνεται στο πλαίσιο Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Πανεπιστημίου Αθηνών, καταγράφονται τόσο οι διαφορετικοί τρόποι εκφοβισμού, οι κατηγορίες των θυμάτων, αλλά και οι μέθοδοι αντιμετώπισή του.
Συντάκτης της μελέτης είναι η Α. Καραβόλτσου.
Διαβάστε τη μελέτη εδώ