Ο Τάσος (Ταζ) Θεοδωρόπουλος επαληθεύει τους χειρότερους φόβους του: Μετά την οικονομική κρίση, έρχεται και η κατρακύλα της αισθητικής. Για την ηθική δεν το συζητάμε...
Σε μια απίστευτα κακή στην εισπρακτική της σούμα εβδομάδα για τα ελληνικά ταμεία με επιδόσεις 15Άυγουστου αφού μόλις 81.904 Έλληνες επέλεξαν μια κινηματογραφική αίθουσα για το τετραήμερο που μας πέρασε, παρά την παρουσία εμπορικών, χορταστικών περιπετειών. Και τον απαράδεχτο σε όλα τα επίπεδα, «Ακάλυπτο» που ούτως ή άλλως έχει υποστεί ήττα (και δεν χρεώνεται με καμία ως επιτυχία, αφού με το ζόρι θα περάσει τα 100 χιλιάδες εισιτήρια την ώρα που οι παραγωγοί του άλλα ονειρεύονταν), να κατατροπώνει σαν κωμωδία τον Αλμοδόβαρ στην πιο εμπορική ταινία της καριέρας του.
Ανοίγοντας το δρόμο για μια Ελλάδα όσον αφορά το θέαμα, παρανάλωμα του Δελφιναρίου. Ναι, ο «Ακάλυπτος» παίζεται μια εβδομάδα παραπάνω, από το «Δεν Κρατιέμαι» αλλά και πάλι, ο Πέδρο στην Ελλάδα, είναι πολύ πίσω από τα εισιτήριο του ελληνικού εκτρώματος, που επιβεβαιώνει τους χειρότερους μας φόβους όσον αφορά την κατεύθυνση της μαζικής ελληνικής μυθοπλασίας στα χρόνια του μεγάλου ζόφου.
Με έξτρα δεδομένο την εισπρακτική πανωλεθρία της διαφορετικής πρότασης ελληνικής ταινίας από την Κωνσταντίνα Βούλγαρη, «Συγχαρητήρια στους Αισιόδοξους» με μόλις 878 εισιτήρια σε 3 αίθουσες. Στον αντίποδα, μικρή ανάσα αισιοδοξίας από τα 6.426 εισιτήρια της πανέμορφης ασπρόμαυρης και βωβής «Blancanieva». Και ούτε κρύο ούτε ζέστη τι χαμπάρια ρε Ανέστη, για την πολυαναμενόμενη συνεργασία της Νικόλ Κίντμαν με τον Παρκ Τσαν Γουκ στο «Stoker». Πιο αναλυτικά, η πρώτη πεντάδα για το τετραήμερο 28 – 31 / 3, στο ελληνικό box office, διαμορφώθηκε ως εξής:
1.ΒROKEN CITY 11.653 εισιτήρια
2.Ο ΟΛΥΜΠΟΣ ΕΠΕΣΕ: 11.283 εισιτήρια (44.683 σύνολο)
3.ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ: 9.470 εισιτήρια (36.586 σύνολο)
4.ΑΚΑΛΥΠΤΟΣ: 8.099 εισιτήρια (90.147 σύνολο)
5.STOKER: 7.935 εισιτήρια
Θριαμβευτική η δεύτερη κινηματογραφική εμφάνιση της ομάδας G.I JOE που αποδεικνύει ότι το στρατόκαυλο blockbuster σαν είδος στο αμερικάνικο box office, δεν πεθαίνει ποτέ. Αυτό όμως που ευτυχώς πεθαίνει όπως όλα δείχνουν και ευτυχώς, γιατί τελικά υπάρχει Θεός, είναι το νέο συγγραφικό έκτρωμα της Στέφανι Μέγιερς, του «Λυκόφωτος», το «Σώμα». Και μαζί του (εύχομαι) το φυματικό είδος της young – adult ρομαντικής φαντασίας. Μόλις 11 εκ δολάρια εισπράξεις, κακές κριτικές και ένα μεγάλο κρίμα για τον πάλαι ποτέ πολλά υποσχόμενο σκηνοθέτη του «Gattaca» Άντριου Νίκολ. Στον πάτο και το πολυδιαφημισμένο ιντερνετικά, νεανικό, προκλητικό και αυστηρώς ακατάλληλο «Spring Breakers" του Χάρμονι Κορίν που αποδεικνύει όπως και άλλες ταινίες πριν από αυτό, ότι η σπίθα του διαδικτυακού σούσουρου, δεν αρκεί για να βγάλει φωτιά το ταμείο. Πιο αναλυτικά, η πρώτη πεντάδα στο αμερικάνικο box office διαμορφώθηκε ως εξής:
1.G.I.JOE, ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ: 41,2 εκ. δολάρια (51,5 σύνολο)
2.ΟΙ CROODS: 26,5 εκ. δολάρια (88,6 σύνολο)
3.TYLER PERRY'S TEMPTATION: 22,3 εκ. δολάρια
4.O OΛΥΜΠΟΣ ΕΠΕΣΕ: 14 εκ. δολάρια (54,7 σύνολο)
5.ΟΖ, ΜΕΓΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ: 11,6 εκ. δολάρια (198 σύνολο)
***ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο www.facebook.com/tazthebuzz ή στο www.twitter.com/klarinabourana. Κάντε LIKE στην επίσημη σελίδα του fb www.facebook.com/SigaikaProductions για να μαθαίνετε όσα χρειάζεστε, προκειμένου να καίτε τον εγκέφαλο (των άλλων) ή επικοινωνήστε με το terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης.