Λίγες εβδομάδες έχουν μείνει μέχρι τις 15 Μαΐου που θα παρουσιαστεί επίσημα η καινούργια Mercedes S-Class, αλλά οι Γερμανοί αποκάλυψαν ήδη το εσωτερικό της νέας τους ναυαρχίδας. Το οποίο αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες είναι ταυτόχρονα κινητό γραφείο, lounge και 1η θέση στο επίσης καινούργιο Airbus 380.
Αυτά πάντως που χαρακτηρίζουν με την πρώτη ματιά το χώρο επιβατών της νέας Mercedes πολυτελείας, ή μάλλον υπερ-πολυτελείας, είναι ο κρυφός φωτισμός σε διάφορα σημεία του και οι δύο μεγάλες οθόνες στο ταμπλό. Η πρώτη βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό και παίζει το ρόλο ενός πίνακα οργάνων υψηλής τεχνολογίας με τον οδηγό να επιλέγει τις ενδείξεις του, ενώ στη δεύτερη, στο κέντρο του ταμπλό, προβάλλονται τα πάντα που αφορούν multimedia και infotainment.
Παράλληλα στις οθόνες αυτές, που είναι υγρών κρυστάλλων τεχνολογίας TFT-LCD θα μπορούν να συνυπάρχουν διαφορετικά πλάνα. Δηλαδή άλλες ενδείξεις θα βλέπει ο οδηγός και άλλες ο συνοδηγός που έχει διαφορετική γωνία θέασης, ενώ και οι δύο θα έχουν πρόσβαση στο πολυχειριστήριο του Command. Toυ γνωστού συστήματος επικοινωνίας της Mercedes που για την περίσταση έχει επεξεργαστή Intel Atom, ο οποίος τρέχει τα δεδομένα του συστήματος πλοήγησης με real time χάρτες της Google. Αρχικά έχει δοθεί προτεραιότητα στο περιβάλλον iOs της Apple, με αυτά των Android και Blackberry να ακολουθούν. Από κει και πέρα το ηχοσύστημα είναι της Bang & Olufsen και στην κορυφαία μορφή του έχει 1.500 Watt, 24 ηχεία και ήχο «3D», ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και το σύστημα κλιματισμού, που μέσα σε 5 λεπτά απομακρύνει τις οσμές του εισερχόμενου αέρα και τον αρωματίζει ευχάριστα (active perfuming system).
Οι πλέον προνομιούχοι είναι βέβαια οι επιβάτες των πίσω καθισμάτων, μιας και πολλοί από τους κατόχους της νέας S-Class θα κάθονται τις πιο πολλές φορές πίσω και δεξιά. Έτσι οι πλάτες των καθισμάτων ανακλίνονται σχεδόν κατά 45 μοίρες, υπάρχουν υποπόδια, καινούργιο σύστημα μασάζ με 6 διαφορετικά προγράμματα, καθώς και ένα νέο σύστημα θέρμανσης από τα υποβραχιόνια και τα πάνελ των θυρών. Το τελευταίο ακούγεται όντως πολύπλοκο, ενώ για την μείωση του επιπέδου θορύβου αφενός έχουν χρησιμοποιηθεί 150 ανεξάρτητα μονωτικά στοιχεία και αφετέρου έχει αυξηθεί η συνολική ακαμψία του πλαισίου κατά 14%.