Παρόλο που χρησιμοποιούνται ευρέως, τα hashtags δε λειτουργούν στο Facebook με τον ίδιο τρόπο που λειτουργούν στο Twitter. Ωστόσο, η εταιρία, σχεδιάζει να το αλλάξει αυτό, υιοθετώντας την τεχνική των hashtags και στο Facebook.
Τα hashtags στο Twitter χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία συζητήσεων που βασίζονται σε δημόσια θέματα, όπως για παράδειγμα η οικονομική κρίση ή το Harlem Shake, όπως ακριβώς συμβαίνει με το Twitter.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, το Facebook εργάζεται πάνω στη συγκεκριμένη λειτουργία, ως φυσική εξέλιξη του πρόσφατου Graph Search που παρουσίασε. Μέχρι στιγμής η αναζητήσεις περιορίζονται σε πληροφορίες που εισάγει ο χρήστης και αφορούν τους φίλους, την τοποθεσία και τις προτιμήσεις τους, ωστόσο με την προσθήκη υποστήριξης των Hashtags θα είναι εφικτή η ανεύρεση δημοσίων συζητήσεων.