Η Pininfarina Sergio είναι ένας φόρος τιμής στον ιδρυτή του διάσημου ιταλικού στούντιο που μεταξύ άλλων είναι υπεύθυνο για την εμφάνιση όλων των σύγχρονων Ferrari. Ακριβώς δηλαδή όπως η Ferrari Enzo ήταν φόρος τιμής στον πατριάρχη της μάρκας Enzo Ferrari και το Opel Adam στον Adam Opel.
Εκτός πάντως από φόρος τιμής η barchetta -αυτή είναι η ιταλική ονομασία για τα ανοιχτά διθέσια μοντέλα επιδόσεων- Pininfarina Sergio, που παρουσιάστηκε στη Γενεύη, είναι ένα από τα πιο όμορφα και ιδιαίτερα πρωτότυπα που έχουν παρουσιαστεί τα τελευταία χρόνια. Η βάση της δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από κάποια Ferrari και πιο συγκεκριμένα η 458 Spider. Έτσι πίσω από τις πλάτες των επιβατών λειτουργεί ο V8 των 4.500 κυβικών με τους 570 ίππους, που συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις και εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις, μιας και η barchetta ζυγίζει μόλις 1.280 κιλά. Έτσι το 0-100 είναι υπόθεση μόλις 3,4 δευτερολέπτων, ενώ η τελική της φτάνει τα 320.
Το αξιοσημείωτο στην Pininfarina Sergio είναι πως μπορεί να μην έχει εμπρός παρμπρίζ έχει όμως πίσω, που σε συνδυασμό με την εισαγωγή στο καπό παίζει σημαντικό ρόλο στην αεροδυναμική, ενώ οι επιβάτες αντέχουν τον αέρα στις ταχύτητες που μπορεί να αναπτύξει φορώντας πολύ απλά κράνη. Για τα οποία μάλιστα υπάρχουν και ειδικές θήκες στις πόρτες.
Για τη Sergio πάντως ένας υψηλά ιστάμενος της Pininfarina δήλωσε πως «η εταιρεία συνηθίζει να σχεδιάζει μοναδικά αυτοκίνητα για ειδικούς πελάτες, οπότε δεν μιλάμε μόνο για show cars». Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι κάποιος έχει ήδη κόψει την ανάλογη επιταγή για να αποκτήσει ένα πραγματικά μοναδικό αυτοκίνητο όπως η Pininfarina Sergio.