Οπου κι αν πάμε και ό,τι κι αν κάνουμε, αναπόφευκτα αφήνουμε πίσω μας ίχνη του εαυτού μας, σε μορφές που ούτε καν μπορούμε να φανταστούμε, για να έρθει μετά η Χέδερ Ντιούι Χάγκμποργκ να περισυλλέξει τα ίχνη μας για να τα κάνει έργα τέχνης.
Ο λόγος για το πρότζεκτ της με τίτλο Strange Visions, στο πλαίσιο του οποίου η καλλιτέχνιδα συλλέγει ψήγματα DNA από αποτσίγαρα, μασημένες τσίχλες και τρίχες περαστικών από τους δρόμους της Νέας Υόρκης, τα οποία κατόπιν χρησιμοποιεί για να δημιουργήσει γλυπτά πορτρέτα βασισμένα στις γενετικές πληροφορίες που περιέχονται στα συλλεχθέντα αντικείμενα, μέσω τρισδιάστατου εκτυπωτή.
Κατ' αυτόν τον τρόπο, η Χάγκμποργκ σχολιάζει ιδανικά τα δυσδιάκριτα όρια μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού χώρου, πραγματικής παρουσίας και απουσίας (εφόσον τα δείγματα που συλλέγει δηλώνουν την παρουσία κάποιου προσώπου που το ίδιο είναι απόν), τέλος μεταξύ γενετικού ντετερμινισμού και ελευθερίας του ατόμου.