Το Land Rover Defender μοιάζει σα να έχει ξεπηδήσει από τις εικόνες ενός ντοκιμαντέρ για κάποια ιεραποστολή στην Αφρική, καθώς ουσιαστικά έχει μείνει ίδιο ή σχεδόν ίδιο εδώ και πολλές δεκαετίες και φυσικά περιλαμβάνεται στα σύγχρονα αυτοκινητικά icons.
Για το συγκεκριμένο πάντως το βέβαιο είναι πως δεν έχει κινητήρα πετρελαίου. Άλλωστε το γράφει φαρδιά πλατιά στις πόρτες του. Έτσι λοιπόν είναι εξοπλισμένο με μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρα ισχύος 95 ίππων (70 kW), κάτι βέβαια που δεν το εμποδίζει διόλου να περνά ακόμα και από φράγματα νερού βάθους μέχρι και 80 εκατοστών. Χωρίς πρόβλημα βραχυκυκλώματος. Ή ηλεκτροπληξίας.
Η ενέργεια προέρχεται από μια συστοιχία μπαταριών 300V, που ζυγίζει 400+ κιλά, είναι τοποθετημένη μπροστά και εξασφαλίζει αυτονομία 80 χιλιομέτρων. Τα οποία μπορεί να φαίνονται και να ακούγονται λίγα αλλά στην πράξη και για χρήση εκτός δρόμου είναι απόλυτα ικανοποιητικά, ενώ στον προορισμό οι μπαταρίες μπορούν να επαναφορτιστούν μέσα σε 4 ώρες με τη βοήθεια ταχυφορτιστή ή σε 10 με απλό φορτιστή.
Το σύστημα τετρακίνησης του Defender, που ζυγίζει κοντά στους 2,2 τόνους, έχει φυσικά διατηρηθεί, απλά εδώ λόγω της μεγάλης ροπής του ηλεκτροκινητήρα δεν χρειάζονται κοντές σχέσεις.