Το Hyundai iX35 συνεχίζει ανανεωμένο, έχοντας σημειώσει μέχρι στιγμής, πανευρωπαϊκά, περισσότερες από 220.000 πωλήσεις. Όπως βλέπετε στο εξωτερικό του οι αισθητικές αλλαγές είναι περιορισμένες, ενώ στο χώρο των επιβατών έχει δοθεί προσοχή στην ποιότητα των καινούργιων υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί.
Παράλληλα κάποιες αλλαγές έχουν γίνει και στον πίνακα οργάνων που δείχνει πλέον πιο εντυπωσιακός, ενώ η λίστα των εξτρά εμπλουτίστηκε με στοιχεία όπως οι προβολείς Bi-Xenon και τα LED φώτα πίσω.
Το πιο σημαντικό νέο είναι ο καινούργιος δίλιτρος κινητήρας βενζίνης που προστέθηκε στη γκάμα. Ο τετρακύλινδρος έχει εξελιχθεί στο ευρωπαϊκό κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης της Hyundai στη Γερμανία, αποδίδει 166 ίππους και 205 Nm ροπής και μάλλον θα ταιριάζει γάντι στο χαρακτήρα του iX35.
Εξίσου σημαντική πάντως είναι και η είδηση που προέκυψε από την ανακοίνωση της κορεάτικης εταιρείας πως το iX35 Fuel Cell, η έκδοσή του δηλαδή με τις ενεργειακές κυψέλες και τη μηδενική επιβάρυνση του περιβάλλοντος, περνά σιγά σιγά στην κανονική παραγωγή. Έτσι τα 15 πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν στο Δήμο της Κοπεγχάγης στη Δανία, ενώ τα επόμενα 2 σε μια κοινότητα στη Σουηδία.
Η Hyundai υπολογίζει πως μέχρι το 2015 θα έχει κατασκευάσει περίπου 1.000 iX35 Fuel Cell, που θα έχουν παραδοθεί είτε σε δημόσιους οργανισμούς είτε σε μεγάλους πελάτες με στόλους αυτοκινήτων, ενώ μετά θα ξεκινήσει και η διάθεση σε ιδιώτες.
Η αυτονομία πάντως με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ υδρογόνου, που είναι το καύσιμο που καταναλώνουν οι ενεργειακές κυψέλες, είναι σχεδόν 600 χιλιόμετρα, ενώ οι επιδόσεις του Hyundai iX35 Fuel Cell είναι τελική 160 και 0-100 σε 12,5 δεύτερα.