«Παραδοσιακό Γιαούρτι Carrefour» από την Μαρινόπουλος ΑΕ και την ΕΒΟΛ - iefimerida.gr

«Παραδοσιακό Γιαούρτι Carrefour» από την Μαρινόπουλος ΑΕ και την ΕΒΟΛ

«Παραδοσιακό Γιαούρτι Carrefour» από την Μαρινόπουλος ΑΕ και την ΕΒΟΛ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Μαρινόπουλος ΑΕ και η ΕΒΟΛ Βόλου ενώνουν τις δυνάμεις τους με στόχο τα καλύτερα προϊόντα. Η νέα συνεργασία έχει ως στόχο να επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Η Μαρινόπουλος επέλεξε την ΕΒΟΛ για την παραγωγή των δύο νέων παραδοσιακών της γιαουρτιών: το «Παραδοσιακό Πρόβειο Γιαούρτι Carrefour» και το «Παραδοσιακό Αγελαδινό Γιαούρτι Carrefour», που υπόσχονται υψηλή ποιότητα, εξαιρετική γεύση και ευχάριστη επίγευση.

Η νέα συνεργασία της Μαρινόπουλος ΑΕ, περιλαμβάνεται στο πλαίσιο της υποστήριξης των Ελλήνων παραγωγών για τη διάθεση στην κατανάλωση των private label προϊόντων της, μεταξύ των οποίων κατέχει εξέχουσα θέση και η Γαλακτοβιομηχανία ΕΒΟΛ, η οποία από το 1952 έχει γράψει τη δική της ξεχωριστή ιστορία στην αγορά των γαλακτοκομικών.

Η ΕΒΟΛ αρχικά ιδρύθηκε από την Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Βόλου με σκοπό την συγκέντρωση, επεξεργασία και διάθεση φρέσκου γάλακτος στην τοπική αγορά, ωστόσο ξεπερνώντας τον αρχικό της σκοπό, κατάφερε να συνδυάσει την παράδοση και το μεράκι, με τα σύγχρονα μέσα παραγωγής, δίνοντας στον Έλληνα καταναλωτή προϊόντα ανώτερης ποιότητας, με αυστηρές προδιαγραφές ασφάλειας.

Οι δύο νέοι τύποι γιαουρτιού της Μαρινόπουλος ελέγχονται σε όλα τα στάδια παραγωγής, από τη συλλογή του γάλακτος έως και την τελική συσκευασία και μεταφορά τους στο σημείο πώλησης και υπόσχονται στον Έλληνα καταναλωτή παραδοσιακή γεύση και υψηλή διατροφική αξία.

Μιλώντας σχετικά με την νέα αυτή συνεργασία, ο διευθύνων σύμβουλος της Μαρινόπουλος ΑΕ Jérôme Loubère, δήλωσε: «με την ευθύνη και την ευαισθησία που διακρίνει και τις δύο εταιρείες, μέσα από τη συνεργασία τους αυτή θα επιτευχθεί ένας διπλός στόχος: αφενός η επιβράβευση και τόνωση της προσπάθειας των κτηνοτρόφων του Βόλου που ασχολούνται με την παραγωγή γάλακτος και αφετέρου η ανάγκη των καταναλωτών να βρίσκουν ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα σε ελληνικά σούπερ μάρκετ».

Παράλληλα, από την πλευρά του, ο Πρόεδρος της ΕΑΣ ΒΟΛΟΥ και τής ΕΒΟΛ Νικήτας Πρίντζος τόνισε ότι «Τα προϊόντα αυτά, μέσα από την μεγάλη αλυσίδα των καταστημάτων της Μαρινόπουλος ΑΕ, η οποία δίνει έμφαση στην ποιότητα και στο μεράκι, θα βρουν ανταπόκριση στον καταναλωτή ο οποίος νοιάζεται να αγοράσει αγνά προϊόντα που παράγονται από γάλα τοπικών παραγωγών της περιοχής μας».

Ακόμη, ο κ. Πρίντζος συγχαίρει ιδιαίτερα την αλυσίδα S/M Μαρινόπουλος ΑΕ η οποία παρά την οικονομική κρίση, δείχνει την ευαισθησία της και στηρίζει τον παραγωγό, τον Έλληνα αγρότη και κτηνοτρόφο καθώς και τον Έλληνα καταναλωτή, προσφέροντας στην αγορά προϊόντα αρίστης ποιότητας με την ελπίδα να μιμηθούν την κίνηση αυτή και άλλες επιχειρήσεις του κλάδου στο μέλλον.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια η προτίμηση των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχει ενισχυθεί σημαντικά λόγω τόσο της οικονομικής ύφεσης, αλλά και της ποιοτικής αναβάθμισης τους.

Αναφορικά με τη συμμετοχή των «ιδιωτικών» σημάτων (private label) στο σύνολο του όγκου πωλήσεων για την κατηγορία των γιαουρτιών η διείσδυση των private label κωδικών για το 2012 ήταν 32%, ενώ καταγράφηκε ανοδική πορεία της τάξης του 7,2% έναντι πάντα του 2011.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ