Τη νέα μορφή του Facebook αναμένεται να παρουσιάσουν σήμερα οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης στο αρχηγείο του Μένλο Πάρκ της Καλιφόρνια.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που διέρρευσαν ο ανασχεδιασμός θα αφορά κυρίως την πρώτη σελίδα με την οποία συνδέεται ο χρήστης, δηλαδή το Newsfeed.
Για τα στελέχη της εταιρίας ο στόχος είναι διπλός. Αφενός να ανανεωθεί το ενδιαφέρον των χρηστών, αφετέρου να προσελκύσουν ακόμη περισσότερες διαφημίσεις.
Αυτό που θα περιλαμβάνει σίγουρα η νέα μορφή της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης θα είναι: μεγαλύτερες φωτογραφίες, πιο πολλά βίντεο και πιο «ενδιαφέρουσες» διαφημίσεις.
Αν και οι υπεύθυνοι του facebook έχουν ανασχεδιάσει και στο παρελθόν τη σελίδα τους, είναι η πρώτη φορά που κινούνται με γνώμονα την «βαρεμάρα» των χρηστών όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με έρευνα των New York Times, το 61% των χρηστών έχει διακόψει τις σχέσεις του με το facebook ακόμη και για μήνες ολόκληρους, ενώ ένα 20% πήρε οριστικό «διαζύγιο». Και η εξήγηση την οποία έδωσαν είναι «βαρεμάρα».