Το ιδανικό μέσο μεταφοράς για την πόλη είναι αυτό που σου παρέχει ασφάλεια και σε προστατεύει όπως ένα αυτοκίνητο και ταυτόχρονα έχει την ευελιξία μιας μοτοσικλέτας. Αν επιπρόσθετα έχει και μηδενικούς ρύπους και χαμηλά έξοδα κίνησης ακόμα καλύτερα φυσικά.
Κάπως έτσι πάντως πρέπει να σκέφτηκαν και οι μηχανικοί της Toyota, με αποτέλεσμα στη Γενεύη να παρουσιάσουν το Toyota EV i-ROAD, ένα τρίκυκλο όχημα με έναν τροχό πίσω και δύο μπροστά, με θέσεις για δύο σε διάταξη 1+1 (ο συνοδηγός πίσω από τον οδηγό δηλαδή) και μήκος μόλις 2,35 μέτρα. Ο έλεγχος του i-ROAD γίνεται από ένα συμβατικό τιμόνι, ενώ το σύστημα Active Lean που διαθέτει εξισορροπεί αυτόματα τις πράγματι εντυπωσιακές κλίσεις στις στροφές. Οι οποίες θυμίζουν φυσικά μοτοσικλέτα, ενώ από τη στιγμή που το πλάτος του i-ROAD δεν ξεπερνά τα 850 χιλιοστά αντίστοιχη με μοτοσικλέτα είναι και η ευελιξία του.
Κινητήριοι τροχοί του τρίκυκλου της Toyota είναι οι δύο εμπρός και για το σκοπό αυτό υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες 2 kW. Η φόρτιση των συσσωρευτών διαρκεί 3 ώρες, η αυτονομία αγγίζει τα 50 χιλιόμετρα, ενώ οι επιβάτες του EV i-Road δεν χρειάζεται να φορούν κράνος.