Η ανάγκη για μείωση τόσο της κατανάλωσης όσο και των εκπομπών ρύπων δεν κάνει διακρίσεις ούτε σε κατηγορίες ούτε σε τιμές αγορές.
Έτσι λοιπόν το downsizing, η μείωση του κυβισμού δηλαδή, είναι ο κανόνας και στις μάρκες πολυτελείας, η Jaguar δεν αποτελεί την εξαίρεση κι έτσι ανακοίνωσε πως από εδώ και στο εξής το μεγάλο της μοντέλο, η XF, θα είναι διαθέσιμη και με κινητήρα βενζίνης 2.000 κυβικών.
Ο καινούργιος τετρακύλινδρος είναι βέβαια turbo, αποδίδει 240 ίππους και 340 Nm ροπής, είναι γνωστός από το Land Rover Evoque, ενώ συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Μάλιστα τοποθετείται μόνο στη λιμουζίνα και εξασφαλίζει αξιόλογες επιδόσεις, καθώς η τελική ξεπερνά τα 210 χλμ./ ώρα και το 0-100 έρχεται σε 7,9", ενώ η κατανάλωση είναι οριακά κάτω από τα 9 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Η στέισον εκδοχή της XF, γιατί υπάρχει και τέτοια, ονομάζεται Sportback, είναι αποκλειστικά diesel, με μικρότερο σύνολο ένα 2.200 κυβικών με 200 ίππους.