CINETROLL: Αφού ούρησε πάνω στον Ζακ Εφρον, η Κίντμαν διχάζει ξανά, εξ αιτίας της παραμόρφωσης του προσώπου της - iefimerida.gr

CINETROLL: Αφού ούρησε πάνω στον Ζακ Εφρον, η Κίντμαν διχάζει ξανά, εξ αιτίας της παραμόρφωσης του προσώπου της

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μολονότι η έρμη Νικόλ Κίντμαν έχει καταβάλει αξιοσημείωτες προσπάθειες τα τελευταία χρόνια για να επαναφέρει τη μούρη της σε ικανοποιητικά επίπεδα κινησιολογίας και να συνεργαστεί με καυτούς σκηνοθέτες σε φιλόδοξα σχέδια, τα αποτελέσματα δεν είναι τα αναμενόμενα.

από τον Τάσο (ΤΑΖ) Θεοδωρόπουλο

Την επόμενη εβδομάδα κυκλοφορεί στις αθηναϊκές αίθουσες, το «Paperboy», η «κακόφημη» ταινία του υποψήφιου για Όσκαρ σκηνοθέτη Λι Ντάνιελς. Ένα αστυνομικό παραφορτωμένο θρίλερ που γιουχαϊστηκε στις Κάννες και το αγαπάς μάλλον για όλους τους λάθος camp λόγους. Με την ίδια σε ρόλο υπερσεξουαλικής white trash γκόμενας να γράφει κινηματογραφική ιστορία όπως εμείς θέλουμε να τη θυμόμαστε. Κατουρώντας πάνω στον Ζακ Εφρον για να του περάσει το τσίμπημα από μια μέδουσα. Είναι γεγονός πως η αμμωνία κάνει θαύματα όμως οι κριτικοί δεν φαίνεται να εκτίμησαν την καλλιτεχνική αυτοθυσία της Νικόλ, εστιάζοντας για την ταινία στο «πρέπει να τη δεις για να την πιστέψεις».

Αυτή την εβδομάδα, έκανε το πολυαναμενόμενο «άνοιγμα» στις αίθουσες των Η.Π.Α. η νέα της ταινία. Πολυαναμενόμενο γιατί σηματοδοτεί το αγγλόφωνο ντεμπούτο ενός από τους πιο αγαπημένους, βίαιους, ανεξέλεγκτους στιλίστες του ασιατικού και του παγκόσμιου κινηματογράφου. Του Παρκ Τσαν Γουκ («Old Boy») που αποφάσισε να κάνει το μεγάλο άλμα προς το Χόλιγουντ, με το θρίλερ «Stoker» (στην Ελλάδα από τις 28 Μαρτίου). Ένα ατμοσφαιρικό γκροτέσκο μελόδραμα τρόμου και θανατηφόρων αιμομικτικών επιθυμιών που διχάζει τη «φορμαρισμένη» σε πιο συμβατικές κινηματογραφικές εκδρομές, κριτική κοινότητα της Αμερικής.

Υπάρχουν αυτοί που μιλάνε για έναν ΠαρκΤσαν Γουκ σε εξαιρετική χιτσκοκική φόρμα, αυτοί που βρίσκονται στη μέση, όπως ο κριτικός της Ηuffington Post αλλά και εκείνοι που δε δείχνουν καμία συμπάθεια. Όπως ενδεικτικά γράφει ο κριτικός του Νew York και της περιβόητης για την επιρροή της στήλης, Vulture, Ντέιβιντ Έντελσταϊν, παραφράζοντας τον τίτλο μιας ταινίας του Γουκ, «Νο sympathy for This Lady Vengeance». Αφιερώνοντας μια καθ' όλου κολακευτική παράγραφο στην ίδια την Νικόλ Κίντμαν και την παραμόρφωση του προσώπου της:

«Είναι πραγματικά δύσκολο να παρακολουθείς την τσιτωμένη μάσκα του προσώπου της. Πάνω σε έναν αφύσικα μακρύ λαιμό που μοιάζει να έχει τραβηχτεί με το ζόρι... Καταλαβαίνεις ότι βρίσκεσαι σε μια τρομαχτική παρέα, όταν η πιο ζεστή παρουσία είναι αυτή της Τζάκι Γουίβερ...Το πρόβλημα με τον Παρκ Τσαν Γουκ, είναι πως δεν υπάρχει πραγματικό δράμα στην κοσμοθεωρία του. Και η κινητήρια δύναμη στη σκληρότητα, του κόσμου του, απόλυτη και όσον αφορά αυτή την ταινία, απόλυτα βαρετή».

***ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο facebook.com/tazthebuzz, στο twitter.com/klarinabourana, κάντε LIKE στην επίσημη σελίδα του fb SIGAIKA PRODUCTIONS, για να μαθαίνετε όσα χρειάζεστε, προκειμένου να καίτε τον εγκέφαλο (των άλλων) ή επικοινωνήστε με το terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ