Τον γύρο του Διαδικτύου κάνει το νέο λογότυπο που θα χρησιμοποιήσει ο ΕΟΤ προκειμένου να προσελκύσει ξένους πολίτες στην τουριστική περίοδο που ξεκινά σε λίγο καιρό.
Όπως δήλωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς στόχος είναι η βέλτιστη διαχείριση του ελληνικού brand name, παρά τη μείωση των κονδυλίων διαφήμιση.
Πέραν από τα μελλοντικά αποτελέσματα του συγκεκριμένου project, υπάρχει και το θέμα της... αλμυρής του τιμής, καθώς το κόστος του σύμφωνα με όσα ακούγονται έφτασε τις 10.000 ευρώ, ποσό που είναι εξωπραγματικό στην εποχή της οικονομικής κρίσης και της περιστολής των κρατικών δαπανών που διανύουμε.
Αμφισβήτηση και για το αισθητικό αποτέλεσμα
Την επιλογή του «Greece: All time classic» ως προμετωπίδα της επικοινωνιακής καμπάνιας της Ελλάδας, σχολίασε ο διεθνούς φήμης διαφημιστής - επικοινωνιολόγος, Πήτερ Οικονομίδης, εκφράζοντας την απορία του για την επιλογή του συγκεκριμένου μηνύματος υπογραμμίζοντας ότι «δεν μπορούμε να πουλήσουμε το παρελθόν».
Αφού επεσήμανε ότι «η Ελλάδα είναι η Αpple της Μεσογείου και δεν πεθαίνει ποτέ», υπογράμμισε ότι «έχουμε ιστορία και μέλλον που είναι στα χέρια μας. Τώρα είναι στιγμή να φανταστούμε το μέλλον μας. Τώρα είναι καιρός», σημείωσε με νόημα ο κ. Οικονομίδης.