Αυτό είναι το νέο λογότυπο για τον ελληνικό τουρισμό που προκαλεί αντιδράσεις - iefimerida.gr

Αυτό είναι το νέο λογότυπο για τον ελληνικό τουρισμό που προκαλεί αντιδράσεις

Αυτό είναι το νέο λογότυπο για τον ελληνικό τουρισμό που προκαλεί αντιδράσεις
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τον γύρο του Διαδικτύου κάνει το νέο λογότυπο που θα χρησιμοποιήσει ο ΕΟΤ προκειμένου να προσελκύσει ξένους πολίτες στην τουριστική περίοδο που ξεκινά σε λίγο καιρό.

Όπως δήλωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς στόχος είναι η βέλτιστη διαχείριση του ελληνικού brand name, παρά τη μείωση των κονδυλίων διαφήμιση.

Πέραν από τα μελλοντικά αποτελέσματα του συγκεκριμένου project, υπάρχει και το θέμα της... αλμυρής του τιμής, καθώς το κόστος του σύμφωνα με όσα ακούγονται έφτασε τις 10.000 ευρώ, ποσό που είναι εξωπραγματικό στην εποχή της οικονομικής κρίσης και της περιστολής των κρατικών δαπανών που διανύουμε.

Αμφισβήτηση και για το αισθητικό αποτέλεσμα

Την επιλογή του «Greece: All time classic» ως προμετωπίδα της επικοινωνιακής καμπάνιας της Ελλάδας, σχολίασε ο διεθνούς φήμης διαφημιστής - επικοινωνιολόγος, Πήτερ Οικονομίδης, εκφράζοντας την απορία του για την επιλογή του συγκεκριμένου μηνύματος υπογραμμίζοντας ότι «δεν μπορούμε να πουλήσουμε το παρελθόν».

Αφού επεσήμανε ότι «η Ελλάδα είναι η Αpple της Μεσογείου και δεν πεθαίνει ποτέ», υπογράμμισε ότι «έχουμε ιστορία και μέλλον που είναι στα χέρια μας. Τώρα είναι στιγμή να φανταστούμε το μέλλον μας. Τώρα είναι καιρός», σημείωσε με νόημα ο κ. Οικονομίδης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ευρώ καμπάνια ΕΟΤ λογότυπο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ