Έρευνα MRB: Η κρίση άλλαξε όλο το πλαίσιο διαβίωσης του Ελληνα καταναλωτή - iefimerida.gr

Έρευνα MRB: Η κρίση άλλαξε όλο το πλαίσιο διαβίωσης του Ελληνα καταναλωτή

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο πελάτης - πολίτης - καταναλωτής έχει βιώσει τρία χρόνια κρίσης, η οποία του έχει αποδομήσει εντελώς όλο το πλαίσιο βάσει του οποίου έζησε επί δεκαετίες και έχτισε τη ζωή του.

Η μελέτη αγορών σε ύφεση καταδεικνύει ότι μάρκες που αφουγκράστηκαν, κατανόησαν, στήριξαν και αντέδρασαν άμεσα στις μεταβαλλόμενες ανάγκες του καταναλωτή τους, βγήκαν αλώβητες από την κρίση και έθρεψαν πρώτες τους καρπούς των προσπαθειών τους στο στάδιο της ανάκαμψης.

Αυτά είναι τα συμπεράσματα της έρευνας της MRB Hellas, που παρουσίασε την Πέμπτη ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Δημήτρης Μαύρος, στην εκδήλωση με θέμα: Ξανακτίζοντας το δικαίωμα στο όνειρο, στο πλαίσιο της σειράς εκδηλώσεων Marketing Matters που διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ.

Για τον λόγο αυτό, σημειώνεται, o πολίτης-καταναλωτής αισθάνεται απογοήτευση και έλλειψη στήριξης, που στην ακραία έκφανσή της δημιουργεί συναίσθημα «απόρριψης» ή «κοροϊδίας».

Σε περιόδους ύφεσης, υπογραμμίζεται, οι καταναλωτές επαναξιολογούν τις καταναλωτικές τους προτεραιότητες και για να δικαιολογήσουν τις επιλογές τους μεταφέρουν κατηγορίες από την ομάδα των απαραίτητων ή των απολαύσεων του παρελθόντος, στην παρούσα ομάδα των «αναβλητέων» ή των επουσιωδών ή ακόμη και στην ομάδα των κατηργημένων.

Μπορεί ακόμη να υποκαταστήσουν μία κατηγορία με μία άλλη ή να «μπολιάσουν» χαρακτηριστικά μία κατηγορία σε μία άλλη, σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ