Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να είσαι σίγουρος ότι η διαφήμισή σου θα πιάσει τόπο και θα προσελκύσει την προσοχή είναι να την τοποθετήσεις εκεί όπου η πιθανότητα να μην κοιτάξει κανείς είναι μηδαμινή.
Με αυτόν τον ύστατο κανόνα του μάρκετινγκ κατά νου, μία ιαπωνέζικη διαφημιστική εταιρεία αποφάσισε να δώσει στα brands των πελατών της σάρκα και οστά, τοποθετώντας διαφημιστικά στίκερς στα πόδια γυναικών.
Στο παρελθόν, άνθρωποι έχουν ενοικιάσει τα επώνυμά τους, έχουν μετατρέψει το πρόσωπό τους σε διαφημιστική επιφάνεια και τα κατοικίδιά τους σε πίνακες ανακοινώσεων.
Μέχρι στιγμής, περισσότερες από 1300 ιαπωνέζες έχουν κάνει αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία της εταιρείας, πρόθυμες να ενοικιάσουν το γυμνό κομμάτι σάρκας μεταξύ της μίνι φούστας και των ψηλών καλτσών τους.