Μετά το τέλος της έκθεσης αυτοκινήτου στη Γενεύη που θα ξεκινήσει στις αρχές του Μαρτίου ο κ. Hakan Samuelsson θα μπορεί να περηφανεύεται πως η εταιρεία της οποίας είναι πρόεδρος, η Volvo, θα έχει πλέον την πιο νέα γκάμα της ιστορίας της. Κι αυτό γιατί κανένα μοντέλο της δεν θα βρίσκεται περισσότερο από ένα χρόνο στα κατά τόπους show room της μάρκας.
Αυτό θα έχει συμβεί γιατί όλα τα αυτοκίνητα που θα παρουσιάσει η σουηδική εταιρεία στην ελβετική πόλη -εκτός από το XC90 και τα ολοκαίνουργια V40 και V40 Cross Country- θα έχουν ανανεωθεί. Και μάλιστα σε σημαντικό βαθμό.
Έτσι λοιπόν το εμπρός μέρος του κλασικού τζιπ της Volvo, του XC60, θα είναι πλέον πιο σύγχρονο και επιβλητικό, ώστε να τονίζεται ακόμα περισσότερο ο premium χαρακτήρας του. Ταυτόχρονα αλλαγές αυτής της λογικής θα έχουν γίνει και στο XC70, που βέβαια θα εξακολουθεί να είναι ένα χαρισματικό όσο και αποτελεσματικό μοντέλο, καθώς και στο S80, τη limo της εταιρείαςς.
Για την Ελλάδα βέβαια μεγαλύτερη αξία έχουν οι εξελίξεις στα best seller της μάρκας, τα S60 και V60, τα οποία θα αποκτήσουν νέο εμπρός μέρος με πιο εμφατική μάσκα και κυρίως ενιαίους προβολείς. Οι αλλαγές συνεχίζονται σε μικρότερη κλίμακα και στο πίσω μέρος τους, ενώ σημαντικό στοιχείο είναι ότι πλέον όλα τα συστήματα ασφαλείας που παρουσιάστηκαν ταυτόχρονα με το V40 θα είναι διαθέσιμα και στα μεγαλύτερα Volvo. Το ίδιο θα ισχύει βέβαια και για τον εντυπωσιακό ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Σε αυτή τη φάση πάντως δεν θα υπάρξουν ουσιαστικές αλλαγές στη γκάμα των κινητήρων, παρόλο που είναι γνωστό πως οι Σουηδοί εξελίσσουν αυτή την περίοδο μια νέα γενιά συνόλων, με χαρακτηριστικά προσαρμοσμένα στις σύγχρονες απαιτήσεις. Παράλληλα εργάζονται και σε μια νέα αρχιτεκτονική πλαισίων, η οποία χαρακτηρίζεται ως SPA (Scalable Product Achitecture) και επιτρέπει με ευκολία πολλές παραλλαγές από πλευράς διαστάσεων και μεγέθους, ενώ ταυτόχρονα θα μπορεί να υποστηρίζει και διάφορους τύπους αμαξωμάτων.
Το νέο αυτό πλαίσιο θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στις αρχές του 2015, με την ευκαιρία της καινούργιας, επίσης τετρακίνητης γενιάς του XC90, που πέρα από τις εκδόσεις του με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου -όλοι θα είναι τετρακύλινδροι και το πολύ μέχρι 2.000 κυβικά- θα έχει και μια plug-in hybrid, ενώ η μέγιστη ισχύς του θα φτάνει μέχρι και τους 400 ίππους.