Ένα ελληνικό διαφημιστικό σποτ έγινε αφορμή να ασχοληθούν και για μία ακόμη φορά τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης με τη χώρα μας. Το βιντεάκι είναι εμπνευσμένο από την υπόθεση του Ντομινίκ Στρος-Καν με κάποιες αλλαγές στο σενάριο. Οι πρωταγωνιστές βρίσκονται σε μία σουίτα ξενοδοχείο μόνο που ο υποτιθέμενος ισχυρός άντρας (Μάρκος Σεφερλής) αντί να ασχοληθεί με την καμαριέρα (Βάνα Μπάρμπα) το ενδιαφέρον του στρέφεται στο διαφημιστικό προϊόν, τα πατατάκια.
Ο γερμανικός ηλεκτρονικός Τύπος - όπως η WELT και η Sueddeutsche - εντυπωσιάστηκε όμως και σε πολλά sites δημοσιεύονται σχόλια ότι οι έλληνες παρά την κρίση και την τραγική οικονομική κατάσταση της χώρας τους, δημιουργούν τηλεοπτικά σποτ κοροϊδεύοντας τον πρώην ισχυρό άντρα του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.
Δείτε το δημοσίευμα της WELT και της Sueddeutsche