CLIO R.S. 200 EDC: Σπορ με αξιώσεις και μόλις 1.600 κυβικά - iefimerida.gr

CLIO R.S. 200 EDC: Σπορ με αξιώσεις και μόλις 1.600 κυβικά

CLIO R.S. 200 EDC: Σπορ με αξιώσεις και μόλις 1.600 κυβικά
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

To Renault Clio έχει πάντοτε μια γρήγορη έκδοση με τονισμένο σπορ χαρακτήρα στη γκάμα του και η τελευταία, 4η γενιά του, δεν αποτελεί φυσικά την εξαίρεση.

Μάλιστα το καινούργιο Clio R.S. 200 EDC όπως είναι η πλήρης ονομασία του, ακολουθεί και τη λογική του downsizing, μιας και ο κινητήρας του δεν είναι δίλιτρος όπως αυτός του προκατόχου του αλλά 1.600 turbo. Και φυσικά, όπως λέει και το όνομα, αποδίδει 200 ίππους, ενώ συνδυάζεται και με ένα καινούργιο αυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη -το EDC της ονομασίας- που στο πρόγραμμα Race χρειάζεται μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου για κάθε αλλαγή.

Παράλληλα ο τετρακύλινδρος turbo των 1.600 κυβικών αποδίδει και 240 Nm ροπής, που είναι ουσιαστικά σταθερά σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του, στοιχείο αν μη τι άλλο εντυπωσιακό. Αντίστοιχα εντυπωσιακές είναι και οι επιδόσεις: 0-100 σε 6,7 δεύτερα και τελική 230, την ίδια στιγμή που η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 6,3 λίτρα και οι εκπομπές CO2 144 γραμμάρια.

Και το Clio R.S. 200 EDC -όπως και οι προκάτοχοί του- θα είναι διαθέσιμο με δύο ρυθμίσεις για την ανάρτησή του, τη Sport που είναι πιο κατάλληλη για καθημερινή χρήση και την πιο σκληρή και ελάχιστα πιο χαμηλή Cup που συνδυάζεται και με ένα πιο γρήγορο σύστημα διεύθυνσης και θα ικανοποιήσει περισσότερο σε πίστα.

Ο οδηγός πάντως μπορεί με τη βοήθεια του μπουτόν R.S. Drive να επιλέξει και από τρία διαφορετικά προγράμματα (Normal, Sport και Race) για την απόκριση κινητήρα, συστήματος διεύθυνσης και κιβωτίου, καθώς και για το χρόνο αλλά και το βαθμό επέμβασης του (στάνταρ) ESP. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τόσο το R-Sound Effect, που μιμείται τον ήχο γνωστών iconic αυτοκινήτων (π.χ. της Alpine A110 ή του Nissan GT-R) και τον αποδίδει μέσω του ηχοσυστήματος προσαρμοσμένο στην εκάστοτε φάση λειτουργίας του κινητήρα, όσο και το R.S. Monitor 2.0. Αυτό είναι ένα σύστημα τηλεμετρίας, τα δεδομένα του οποίου μπορούν να φορτωθούν σε USB stick για να μελετηθούν στη συνέχεια.

Κατά τα άλλα στο εσωτερικό του Clio R.S. 200 EDC ξεχωρίζουν τα μπάκετ καθίσματα, τα κόκκινα διακοσμητικά, η οθόνη αφής και η κάρτα εκκίνησης, που δεν χρειάζεται να βγει από την τσέπη για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο.

Εξωτερικά το Clio R.S. ξεχωρίζει από τη διαφορετική μάσκα και τους τροποποιημένους προφυλακτήρες, τα αεροδυναμικά του βοηθήματα, τα LED φώτα ημέρας, τα φαρδιά του φτερά και τις όμορφες ζάντες των 17 ιντσών.

CLIO R.S. 200 EDC: Σπορ με αξιώσεις και μόλις 1.600 κυβικά | iefimerida.gr 0
CLIO R.S. 200 EDC: Σπορ με αξιώσεις και μόλις 1.600 κυβικά | iefimerida.gr 1
CLIO R.S. 200 EDC: Σπορ με αξιώσεις και μόλις 1.600 κυβικά | iefimerida.gr 2
CLIO R.S. 200 EDC: Σπορ με αξιώσεις και μόλις 1.600 κυβικά | iefimerida.gr 3
CLIO R.S. 200 EDC: Σπορ με αξιώσεις και μόλις 1.600 κυβικά | iefimerida.gr 4
CLIO R.S. 200 EDC: Σπορ με αξιώσεις και μόλις 1.600 κυβικά | iefimerida.gr 5
CLIO R.S. 200 EDC: Σπορ με αξιώσεις και μόλις 1.600 κυβικά | iefimerida.gr 6
CLIO R.S. 200 EDC: Σπορ με αξιώσεις και μόλις 1.600 κυβικά | iefimerida.gr 7
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ