Το ΤΑΪΠΕΔ ξεκινά διαγωνισμό προκειμένου να παραχωρηθούν 48 ελληνικές μαρίνες και να αξιοποιηθούν τουριστικά. Ο θαλάσσιος τουρισμός στην Ελλάδα προσελκύει το επενδυτικό ενδιαφέρον ξένων ομίλων. Πρόσφατα όπως αναφέρουν και «Τα Νέα» ο τουρκικός όμιλος Dogus Group - ο οποίος εξαγόρασε πρόσφατα σημαντικά μερίδια στις μαρίνες Φλοίσβου, Ζέας, Κέρκυρας, Λευκάδας -, αλλά και ο όμιλος Κότς που ελέγχει τη μαρίνα Μυτιλήνης.
Ο πρώτος από τους διαγωνισμούς που θα προκηρυχθεί εντός των ημερών θα αφορά την μαρίνα του Αλίμου μαζί με τα τουριστικά αγκυροβόλια του Πόρου, της Ύδρας, της Επιδαύρου και των Μεθάνων.
Εκτός από τους ξένους επενδυτές όμως υπάρχει και ελληνικό ενδιαφέρον όπως η Lamda Development και ο όμιλος Κυριακούλη.
Το ΤΑΙΠΕΔ το αμέσως επόμενο διάστημα θα προκηρύξει συνολικά 5 με 6 από τα 9 συνολικά πακέτα στα οποία έχει «σπάσει» τις 48 ελληνικές μαρίνες που έχουν περιέλθει ή πρόκειται να περιέλθουν στην κατοχή του. Σε κάθε μια από τις εννέα ομάδες έχει συμπεριληφθεί τουλάχιστον μια μεγάλη μαρίνα, που βρίσκεται κοντά σε αεροδρόμιο, σε πόλη ή σε σημαντικό αρχαιολογικό χώρο.
Στο 1ο πακέτο κεντρικό ρόλο διαδραματίζει ο Αλιμος, στο 2ο πακέτο η μαρίνα Γλυφάδας, που πλαισιώνεται από εκείνες της Σερίφου, της Πάρου, της Νάξου, και της Άνδρου. Στο 3ο πακέτο αυτό της Κρήτης, κυρίαρχη θέση έχουν οι μαρίνες του Ρεθύμνου και του Αγίου Νικολάου, ενώ στο 4ο πακέτο των Δωδεκανήσων, ηγούνται οι μαρίνες στο Μανδράκι της Ρόδου και της Κω. Στο 5ο πακέτο πρωταγωνιστούν οι μαρίνες σε Ζάκυνθο και Κατάκολο, στο 6ο αυτή της Πάτρας, κοκ.
Βέβαια το ΤΑΙΠΕΔ έχει άλλα σχέδια τις μαρίνες της Μυκόνου και Αργοστολίου οι οποίες προορίζονται να μετατραπούν σε πολυτελείς μαρίνες για τη φιλοξενία mega - yachts.