Αν μια Alfa Romeo έχει χαρακτηριστική εμφάνιση, μεγάλη ισχύ και δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά, τότε ναι η ολοκαίνουργια 4C είναι μια γνήσια Alfa της παλιάς καλής σχολής με τους πολλούς και φανατικούς οπαδούς.
Που ξεχωρίζει άμα τη εμφανίσει, μιας και το αμάξωμά της είναι μικρό (μόλις 4 μέτρα), χαμηλό (δεν ξεπερνά τα 118 εκατοστά) και φαρδύ (σχεδόν 2 μέτρα). Ταυτόχρονα όμως είναι και high tech καθώς αποτελείται από πολύ αλουμίνιο και αρκετό ανθρακόνημα, με αποτέλεσμα το βάρος της να μην ξεπερνά τα 850 κιλά!
Ναι σωστά διαβάσατε: 850 κιλά, ενώ αν στην εξίσωση βάλει κανείς και τους 235 ίππους που θα αποδίδει για αρχή ο καινούργιος τετρακύλινδρος turbo των 1.750 κυβικών που βρίσκεται ακριβώς πίσω από την πλάτη των επιβατών και κινεί τους πίσω τροχούς, καταλήγει ότι οι επιδόσεις της θα είναι εξαιρετικές.
Παράλληλα οι μικρές εξωτερικές διαστάσεις εξασφαλίζουν ότι ο οδηγός της θα μπορεί να την τοποθετεί σωστά ακόμα και στους πιο στενούς επαρχιακούς δρόμους με διαδοχικές στροφές, αυξάνοντας έτσι κατακόρυφα το fun to drive.
To τελευταίο προκύπτει σε κάποιο βαθμό και από την επιλογή Race που προστίθεται στις ήδη 3 γνωστές του διακόπτη DNA (Dynamic, Normal, All weather) και επηρεάζει ανάλογα τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης αλλά και του κιβωτίου. Το οποίο για την περίσταση είναι στάνταρ αυτόματο διπλού συμπλέκτη (TCT).
Αρκετό ανθρακόνημα θα υπάρχει και στο εσωτερικό της Alfa Romeo 4C, όπου ξεχωρίζουν και τα μπάκετ καθίσματα, ενώ γενικά ο σπορ προσανατολισμός είναι κάτι παραπάνω από εμφανής.
Βέβαια τόσο το αλουμίνιο όσο κυρίως το ανθρακόνημα κάθε άλλο παρά φτηνές λύσεις και επιλογές είναι κι έτσι η τιμή της Alfa 4C, που μοιάζει αρκετά στη θρυλική 33 Stradale και θα κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Maserati στη Modenα, θα κυμαίνεται γύρω στις 45.000 ευρώ.
Αν το ποσό αυτό είναι μεγάλο ή μικρό εξαρτάται από ποιά πλευρά θέλει ο καθένας να προσεγγίσει την καινούργια μικρή σπορ Alfa, η οποία είναι σημαντική και για έναν ακόμα λόγο: μαζί της η μιλανέζικη εταιρεία επιστρέφει στη μεγάλη αμερικάνικη αγορά, από την οποία είχε αποχωρήσει πριν από σχεδόν 20 χρόνια, το 1994. Άλλωστε θα είναι πρώτα διαθέσιμη στις ΗΠΑ και μετά στην Ευρώπη.