Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το ριζικά ανανεωμένο Ford Fiesta διαθέτει μια χαρακτηριστική όσο και δυναμική εμφάνιση, η οποία στο κορυφαίο Fiesta ST, η παραγωγή του οποίου μόλις ξεκίνησε, έρχεται σε απόλυτη αντιστοιχία με τις επιδόσεις.
Κι αυτό γιατί ο εξελιγμένος τετρακύλινδρός του των 1.600 κυβικών -εκτός από turbo διαθέτει και σύστημα που ρυθμίζει συνεχώς το χρονισμό των βαλβίδων για ακόμα καλύτερη απόδοση- αποδίδει 240 Nm και 182 ίππους. Οι οποίοι αρκούν για μια τελική που φτάνει τα 220 αλλά και για ένα 0-100 που ολοκληρώνεται σε μόλις 6,9". Το σημαντικό βέβαια εδώ είναι πως οι επιδόσεις αυτές συνδυάζονται τόσο με οικονομία καυσίμου (η Ford ανακοινώνει 5,9 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα) όσο και με χαμηλές εκπομπές ρύπων (138 τα γραμμάρια του CO2).
Ο δυναμικός χαρακτήρας του σπορ υπερ-μίνι της Ford ολοκληρώνεται από την ανάρτηση που είναι χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά για ακόμα πιο άμεση συμπεριφορά στο δρόμο, καθώς και από τις κατάλληλες για την περίσταση ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης και τα ειδικά αμορτισέρ.
Το τρίθυρο Ford Fiesta ST θα το ξεχωρίσετε -πέρα από τις επιγραφές μπροστά και πίσω- από το επιθετικό εμπρός μέρος του, τα φουσκωμένα φτερά, τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης, το διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα και το μεγάλο σπόιλερ στο πάνω μέρος της τρίτης πόρτας του, αλλά και από τα σπορ καθίσματα στο εσωτερικό του.
Η βασική τιμή του με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, στον οποίο θα περιλαμβάνεται και το πρωτοποριακό σύστημα MyKey της Ford (επιτρέπει στο γονέα να καθορίσει με τη χρήση δεύτερου κλειδιού κάποιες παραμέτρους λειτουργίας του αυτοκινήτου -τελική ταχύτητα, ένταση ηχοσυστήματος, χρήση ζωνών ασφαλείας κ.λπ.- προκειμένου να περιοριστούν οι κίνδυνοι στους οποίους εκτίθεται ένας νέος οδηγός), αναμένεται να μην ξεπερνά τις 20.000 ευρώ με απόσυρση.