Μαζικά σαν «τσίχλες» πωλούνται τα σχετικά με τον εορτασμό του Κινεζικού Νέου Έτους προϊόντα, τα οποία εμπνέονται από το φίδι του κινεζικού ζωδιακού κύκλου.
Αθλητικά υποδήματα της Adidas κατασκευασμένα από δέρμα φιδιού, ειδική έκδοση της Bentley καλυμμένη επίσης με δέρμα φιδιού (διατίθεται από την Dartz Motors ως μοντέλο SS, από τα αρχικά της λέξης SnakeSkin που σημαίνει «δέρμα φιδιού»), μοναδικά ρολόγια από την εμβληματική Βασερόν Κονσταντέν με ανάγλυφη μορφή φιδιού στην πλάκα του καντράν με τους δείκτες, αλλά και αυτοκίνητα Smart της Mercedes Benz με φιδίσια μοτίβα – αυτά είναι μερικά μονάχα από τα προϊόντα πολυτελείας που στοχεύουν στην κατάκτηση ενός μεγάλου μέρους του κινεζικού καταναλωτικού κοινού που επιθυμεί να εμπλουτίσει περαιτέρω τη συλλογή της με αντικείμενα εμπνευσμένα από το ζωδιακό κύκλο της ανατολικής παράδοσης.
Στο πλαίσιο μίας παρόμοιας στρατηγικής, η Ρολς Ρόις είχε κυκλοφορήσει πέρυσι μία ειδική έκδοση του μοντέλου της Phantom, για να γιορτάσει το Έτος του Δράκου.