Η επίσημη πρεμιέρα της θα γίνει σε περίπου 1 μήνα στο Σαλόνι της Γενεύης, αλλά οι πρώτες φωτογραφίες της νέας BMW 3 GT έχουν, όπως βλέπετε, ήδη διαρρεύσει.
Τι είναι η 3 GT; Πρόκειται για μια νέα παραλλαγή της μεσαίας BMW που, κατά τα πρότυπα της αντίστοιχης 5άρας, έχει αμάξωμα δύο όγκων με μεγάλη 5η πόρτα. Κάτι ανάλογο με το Audi A5 Sportback δηλαδή, που κυκλοφορεί ήδη στους δρόμους μας.
Ουσιαστικά πρόκειται για μια πιο πρακτική αλλά και πιο upper class 3άρα, που για να είμαστε ειλικρινείς θα χρειαστεί κάποιος χρόνος να τη συνηθίσουμε, καθώς οι διαστάσεις της θα είναι σημαντικά διαφοροποιημένες. Τόσο σε ότι αφορά το μήκος που θα φτάνει στα 4,82 μέτρα (+20 εκατοστά) όσο και το ύψος (8,1 εκατοστά) αλλά και το μεταξόνιο (+110 χιλιοστά). Το τελευταίο θα έχει φυσικά θετικές επιπτώσεις στο χώρο που αντιστοιχεί στους πίσω επιβάτες, που θα βρίσκεται στα επίπεδα της μεγαλύτερης 5άρας, καθώς και στο πορτμπαγκάζ. Το τελευταίο θα κυμαίνεται από τα 520 μέχρι τα 1.600 λίτρα, ενώ ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι η 5η πόρτας θα ανοιγοκλείνει ηλεκτρικά.
Ταυτόχρονα και ο οδηγός θα κάθεται πιο ψηλά σε σχέση με την 3άρα που ξέρουμε, με αποτέλεσμα η θέση του να παραπέμπει και σε crossover, ενώ ο εσωτερικός διάκοσμος δεν θα αλλάξει επί της ουσίας.
Η γκάμα των κινητήρων -όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα κουπέ και κάμπριο της επίσης καινούργιας σειράς 4- θα ξεκινά από τα 2.000 και όχι από τα 1.600 κυβικά, δηλαδή δεν θα υπάρχουν 316i GT και 320i Efficient Dynamics GT. Έτσι η βασική έκδοση βενζίνης θα είναι η 320i με τους 184 ίππους (0-100 σε 7,9 δεύτερα και τελική 230) και κορυφαία η εξακύλινδρη 335i των 3.000 κυβικών (όπως όλες έτσι κι αυτή έχει turbo) με 306 ίππους, ενώ τα diesel θα ξεκινούν από την 318d GT (2.000 κυβικά, 143 ίπποι). Στο μέλλον η γκάμα θα εμπλουτιστεί τόσο από μια τετρακίνητη όσο και από μια υβριδική έκδοση.