Ο χρόνος ημίσειας ζωής για το Renault Scenic έληξε κι έτσι ανανεώθηκε, ενώ παράλληλα απέκτησε και μια πιο fun παραλλαγή, την Xmod. H oποία για να κινείται πιο άνετα όταν ο οδηγός της αποφασίσει να αφήσει την άσφαλτο έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, ενώ προκειμένου να βλέπουν όλοι ότι ναι μπορεί να αφήσει την άσφαλτο έχει και κάποιες αισθητικές ιδιαιτερότητες. Όπως τις ποδιές στους προφυλακτήρες και τα προστατευτικά στις πόρτες.
Αυτό που δεν έχει είναι κίνηση στους τέσσερις τροχούς, αλλά στα (σχετικά) δύσκολα ο οδηγός του μπορεί να καταφύγει στην έξυπνη διαχείριση του ηλεκτρονικού συστήματος πρόσφυσης (Extended Grip Traction Control) με τα τρία προγράμματα λειτουργίας (Expert, Road, Loose Ground).
Κινητήρας του Scenic Xmod είναι ο νέος TCe των 1.400 κυβικών και των 130 ίππων, που χρησιμοποιείται και στις απλές εκδοχές του μεσαίου γαλλικού πολυμορφικού.
Πως ξεχωρίζει τώρα αυτό, μετά την ανανέωσή του, από τη μέχρι τώρα εικόνα του; Κατ' αρχήν από τη μάσκα του, μιας και υιοθέτησε τη μοντέρνα και χαρακτηριστική του Clio, ενώ ως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις καινούργια είναι τόσο τα φωτιστικά σώματα όσο και οι προβολείς. Στο εσωτερικό υπάρχουν κάποιες μικρο-διαφοροποιήσεις καθώς και το καινούργιο σύστημα infotainment με την επωνυμία R-Link της γαλλικής εταιρείας.
Τα ανανεωμένα Scenic αλλά και το Scenic Xmod θα είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα από τον Απρίλιο.