Μπορεί η 20χρονη Κέιτ Άπτον να έχει θρονιαστεί για τα καλά στο μυαλό του αντρικού κοινού, αλλά η haute couture εξακολουθεί να την σνομπάρει ως «δεύτερη», «χοντρή» και «λαϊκή». Kάτι που έρχεται να αλλάξει η συγκεκριμένη καμπάνια για τα παπούτσια Sam Edelman.
«Διαλέξαμε την Κέιτ γιατί ακριβώς δεν είναι αδύνατη σαν οδοντογλυφίδα. Αντιθέτως είναι πολύ όμορφη και μοιάζει εντελώς Αμερικανίδα. Η αλήθεια είναι ότι ήταν πολύ δύσκολη απόφαση να αλλάξουμε κατεύθυνση και να επιλέξουμε ένα indie μοντέλο».
Αυτό δήλωσε ο φωτογράφος Ντέιβιντ Λίπμαν σχετικά με την απόφαση της εταιρείας να επιλέξει το πληθωρικό μοντέλο ως εκπροσωπό της.
Μια σημαδιακή απόφαση για την καριέρα της 20χρονης καθώς πρόκειται για την πρώτη μεγάλη εταιρεία μόδας που την εμπιστεύεται.
Σηματοδοντάς μια στροφή στην γνώμη που έχει η βιομηχανία της μόδας για εκείνη. Ιδιαίτερα μετά τα εξώφυλλα που έκανε στο τέλος της περσινής χρονιάς για την βρετανική και την ιταλική έκδοση της Vogue.
Καθώς επίσης και την διαφήμισή της για την Mercedes που θα προβληθεί στο Superbowl.