Στις ράγες και πάλι οι συρμοί του Μετρό, αφού όπως φαίνεται η επίδοση των φύλλων πορείας στους απεργούς είχε αποτέλεσμα και οι εργαζόμενοι να επιστρέψουν στις θέσεις τους και να ξεκινήσουν και πάλι τα δρομολόγια του Μετρό μετά από οκτώ ημέρες απεργίας.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, τα δρομολόγια του Μετρό έχουν ξεκινήσει και πάλι από το μεσημέρι της Παρασκευής, ενώ μέχρι το απόγευμα δρομολόγια θα πραγματοποιήσουν το Τραμ και ο Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος.
Αφού πραγματοποιήθηκαν τα απαραίτητα δοκιμαστικά, στη συνέχεια δόθηκε το πράσινο φως και ξεκίνησαν τα δρομολόγια. Στην αρχή οι διελεύσεις των συρμών από τους σταθμούς δεν θα έχουν τη συνηθισμένη συχνότητα, αλλά αυτή του Σαββατοκύριακου, ωστόσο σταδιακά η κατάσταση θα ομαλοποιηθεί και τα δρομολόγια θα επανέλθουν στους κανονικούς ρυθμούς.
Χατζηδάκης: Το ενιαίο μισθολόγιο θα εφαρμοσθεί χωρίς εξαιρέσεις
Πριν από λίγο ο υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε ότι «δεν θα αφήσουμε τη χώρα να εκτροχιασθεί και να πάνε χαμένες οι θυσίες. Θα εφαρμόσουμε το ενιαίο μισθολόγιο χωρίς εξαιρέσεις. Είμαστε ικανοποιημένοι που οι εργαζόμενοι έβαλαν μπροστά τα μέσα μεταφοράς. Ακόμη πιο ικανοποιημένοι, όμως, είναι οι επιβάτες. Ο δρόμος έχει σίγουρα δυσκολίες αλλά αν μείνουμε όλοι ενωμένοι, μπορούμε να τα καταφέρουμε».
Το στοίχημα του Μαξίμου για την άμεση επαναλειτουργία του Μετρό
Από τη στιγμή που η κυβέρνηση έλαβε την απόφαση να στείλει φύλλα πορείας στους απεργούς του Μετρό ξεκίνησε ένας αγώνας δρόμου ώστε να επανέλθουν οι συρμοί στις ράγες, ώστε να μπει τέλος στην ταλαιπωρία των 1,5 εκατομμύρια πολιτών.
Αν και από το Μαξίμου δεν υπήρχε πλαφόν στην ώρα που οι συρμοί θα έφευγαν από το αμαξοστάσιο και θα πραγματοποιούσαν και πάλι δρομολόγια, κυβερνητικές πηγές υποστήριζαν πως γίνονταν προσπάθειες ώστε το Μετρό να επαναλειτουργήσει σήμερα έστω και αργά το απόγευμα.
Από το πρωί πάντως οι εργαζόμενοι που είχαν στα χέρια τους τα φύλλα πορείας μετέβαιναν στο αμαξοστάσιο του Μετρό στα Σεπόλια προκειμένου να πιάσουν δουλειά. Συγκεκριμένα μέχρι τις 11:30 είχαν φτάσει 14 οδηγοί, οι οποίοι θα έπιαναν δουλειά στη Γραμμή 3 (Αιγάλεω-Δουκίσσης Πλακεντίας), ενώ άλλοι 10 θα εργάζονται για τη λειτουργία της Γραμμή 2 (Άγιος Δημήτριος-Άγιος Αντώνιος).
Όπως ανέφεραν οι ειδικοί χρειάζονται 400 άτομα ώστε να λειτουργήσει σωστά και με απόλυτη ασφάλεια. Το Μετρό για να επανέλθει σε κανονικούς ρυθμούς λειτουργίας έπρεπε να επανδρωθούν σωστά όλες οι θέσεις και να ελεγχθούν οι γραμμές, αφού τα τρένα ήταν για οκτώ ημέρες καθηλωμένα χωρίς επιθεώρηση και τεχνική υποστήριξη, οπότε χρειάζεται να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητοι έλεγχοι.