Η καινούργια, 3η κατά σειρά, γενιά του Lexus IS κάθε άλλο παρά απαρατήρητη θα περνά, κυρίως λόγω της εντυπωσιακής της μάσκας, που καθορίζει εμφατικά την όλη της εικόνα. Κι αυτό μόνο ως θετικό μπορεί να χαρακτηρισθεί, ειδικά από τη στιγμή που πρόκειται για ένα premium μοντέλο, που επιβάλλεται να έχει προσωπικότητα.
Παράλληλα η νέα μικρή limo της Lexus διαθέτει και άλλα στοιχεία αναγνώρισης, όπως τους προβολείς με τα LED φώτα ημέρας από κάτω, τα πίσω φωτιστικά και τα μαρσπιέ, ενώ στην έκδοση F-Sport το look θα είναι ακόμα πιο δυναμικό, με τον εμπρός προφυλακτήρα να κατεβαίνει πιο χαμηλά.
Παράλληλα τα καθίσματα στο εσωτερικό θα είναι για την περίσταση μονοκόμματα, ενώ συνολικά έχει ενισχυθεί κι άλλο η ποιότητα και κυρίως η αίσθηση πολυτέλειας. Στον καινούργιο πίνακα οργάνων ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει τις ενδείξεις που θα προβάλλονται και οι χώροι, ειδικά στο πίσω κάθισμα, είναι σαφώς πιο άνετοι, λόγω και του μεγαλύτερου μεταξονίου.
Το τελευταίο είναι απόρροια του νέου, ακόμα πιο άκαμπτου πλαισίου, ενώ σε ότι αφορά τα δυναμικά χαρακτηριστικά καλοδεχούμενα είναι τα ενεργά αμορτισέρ και κυρίως το καινούργιο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, που όπως ισχυρίζονται οι Ιάπωνες έχει σημαντικά καλύτερη αίσθηση σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν.
Σε σχέση με αυτό πάντως ο κινητήρας diesel δεν θα υπάρχει πια στη γκάμα, καθώς τη θέση του θα πάρει ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης. Έτσι στο IS300h ένας τετρακύλινδρος 2,5 λίτρων θα συνυπάρχει με έναν ηλεκτροκινητήρα, με αποτέλεσμα η συνδυαστική τους απόδοση να φτάνει τους 200 ίππους, με μια μέση κατανάλωση 4,2 λίτρων και εκπομπές CO2 κάτω από τα 99 γραμμάρια το χιλιόμετρο. Τη γκάμα θα συμπληρώνει στο IS250 ο γνωστός V6 των 2.500 κυβικών και των 210 ίππων, στην τελευταία του, ελαφρώς ανανεωμένη εκδοχή.
Το καινούργιο Lexus IS θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη στις αρχές του καλοκαιριού.