Μια πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια εμπνεύστηκε το βρετανικό παράρτημα της αλυσίδας ξενοδοχείων Hilton προκειμένου να πείσει τους Λονδρέζους να κάνουν περισσότερες διακοπές.
Μια pop up παραλία, εξοπλισμένη με άμμο, ψεύτικους φοίνικες, μοντέλα με μαγιό τύπου Baywatch και μπάλες παραλίας, «έχτισαν» οι υπεύθυνοι του Hilton στις χιονισμένες όχθες του Τάμεση, υπό την υποβλητική σκιά της Tower Bridge.
Στόχος να πείσουν τους Λονδρέζους να κατέβουν, να παίξουν με τα μοντέλα και να συνειδητοποιήσουν ότι είναι απαραίτητο να κάνουν περισσότερες μέρες διακοπών κάθε χρόνο.
Κρίμα που κανείς δεν σκέφτηκε τα μοντέλα, τα οποία κυριολεκτικά ξεπάγιασαν πατώντας ξυπόλητες πάνω στο χιόνι.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο