Μια νέα καμπάνια με σκοπό να πείσει τους μελλόνυμφους του εξωτερικού να ζήσουν όχι μόνο το μύθο τους στην Ελλάδα αλλά και το γάμο τους και μάλιστα «αλά αθωνικά» προωθεί ο Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης προ του Αθω στη Χαλκιδική.
Μάλιστα ο εν λόγω Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης προώθησε την καμπάνια του συμμετέχοντας πρόσφατα για δεύτερη φορά στη θεματική έκθεση «Balkanica Wedding Expo», στη Σόφια της Βουλγαρίας.
Εκατοντάδες μελλόνυμφοι επισκέφτηκαν το περίπτερο τής Mount Athos Area, ζητώντας περισσότερες πληροφορίες για την περιοχή ως γαμήλιο προορισμό, ενώ πολλές κρούσεις πραγματοποιήθηκαν και από εκπροσώπους εξειδικευμένων τουριστικών πρακτορείων και διοργανωτές γαμήλιων ταξιδιών ή γραφεία οργάνωσης γάμων.
Μάλιστα, όπως ανέφερε η διευθύντρια Μάρκετινγκ του Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης Προ του Αθω, Μαρία Παππά μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων κατά τη διάρκεια της έκθεσης έγιναν ήδη κάποιες κρατήσεις, ενώ οι επιχειρήσεις του είδους ενθουσιάστηκαν στην ιδέα να εντάξουν την περιοχή του Άθω και του Αριστοτέλη στα προγράμματά τους.
«Ως προς έναν βαθμό, η περιοχή μας έχει ήδη αρχίσει να γίνεται γνωστή έξω ως γαμήλιος προορισμός, χάρη και στους πολλούς γάμους αλλοδαπών, που διοργανώνονται σε ξενοδοχείο της περιοχής» πρόσθεσε η κυρία Παππά.
Τουριστικοί πράκτορες από το εξωτερικό θα προσκληθούν σε έναν παραδοσιακό -ακόμη και με γαϊδουράκια- γάμο στην Αμμουλιανή, ώστε να ζήσουν από κοντά την ιδιαίτερη εμπειρία μιας τελετής «αλά αθωνικά».