Σε «τεντωμένο σκοινί», φαίνεται πως ισορροπούν οι εταιρείες διανομής ταινιών στην Ελλάδα, με τον κινηματογράφο να πάσχει σοβαρά από το κόστος αγοράς, κάτι που οδηγεί τους Έλληνες διανομείς να ζητήσουν «κούρεμα» τιμών από το Χόλιγουντ και τους Αμερικάνους να αρνούνται.
Όπως αναφέρει η Ειρήνη Σουγανίδου επικεφαλής της Ένωσης Διανομέων Κινηματογραφικών Ταινιών Ελλάδας στην «Ελευθεροτυπία», σε μια προσπάθεια να κατεβούν οι τιμές των sales agents ζητήθηκε κούρεμα της τάξης του 40% στις ταινίες που ακόμα δεν έχουν προβληθεί στην Ελλάδα, με το αίτημα να μη γίνεται δεκτό και το «Variety» να αναφέρει ότι η Village και η Odeon όταν πήγαν στο American Film Market στο Λος Άντζελες έφυγαν με άδεια χέρια. Σε μια προσπάθεια να περιοριστούν οι ζημιές, η Village χαμήλωσε την τιμή του εισιτηρίου από 9 ευρώ σε 7, με τα έσοδα του 2012 να μειώνονται παρ όλα αυτά πάνω από 25%.
Οι λόγοι της μείωσης του τζίρου, εστιάζονται πιο πολύ στην ίδια τη μείωση του εισιτηρίου, κάτι που αυτόματα αποφέρει λιγότερα έσοδα, ενώ παράλληλα και το ίδιο το κοινό έχει «κόψει» το σινεμά και προτιμά το -παράνομο- downloading. Εδώ θα πρέπει να επισημάνουμε, ότι το μεγαλύτερο διάστημα του 2012, δεν υπήρξαν μεγάλες επιτυχίες στο σινεμά, με την κατάσταση να σώζεται το τελευταίο τετράμηνο του 2012, με το «Χαβιάρι», το «Αν», το «Χόμπιτ» και το «Skyfall».
Το ελληνικό σινεμά βέβαια, οδηγήθηκε σε αυτήν την περιπετειώδη κατάσταση εξαιτίας των πολύ ακριβών τιμών που «ψώνιζαν» οι Έλληνες διανομείς, με αποτέλεσμα ακόμα και οι πιο μεγάλες επιτυχίες να είναι ζημιογόνες. Πλέον, οι Έλληνες διανομείς προσανατολίζονται στην ψηφιακή μετατροπή όλων των αιθουσών σε μια κίνηση εξοικονόμησης του κόστους, ενώ η κ. Σουγανίδου διαβεβαιώνει το κοινό ότι οι μεγάλες ποιοτικές παραγωγές τύπου Αλμοδόβαρ, θα συνεχίσουν να έρχονται «αν είμαστε όλοι πιο ορθολογικοί».