Ελπίδα αχνοφαίνεται στον ορίζοντα για τα έντυπα που δεν ανήκουν στην κατηγορία των free press -τουλάχιστον για τα καλά έντυπα. Την πρώτη ανάσα από το 2007 πήραν τα αμερικανικά περιοδικά την περσινή χρονιά, με διαφημιστική άνοδο 21,9%. Σε αυτό το κλίμα αισιοδοξίας, ο εκδοτικός όμιλος Hearst αγόρασε από τον γαλλικό όμιλο Lagardère το Elle Decor και τα εκτός Γαλλίας δικαιώματα του γαλλικού Elle. Η τολμηρή κίνηση πηγάζει από την αισιοδοξία του Hearst λόγω ανάκαμψης από την κατακόρυφη πτώση του 2009. Η συμφωνία ψηνόταν τρεις μήνες, η απόκτηση του Elle κόστισε 651 εκ. δολάρια, και ο ιδιοκτήτης των Cosmopolitan, Harper’s Bazaar και Good Housekeeping είναι πλέον κάτοχος τίτλων σε Η.Π.Α. Βρετανία, Ρωσία και Ουκρανία, Ιταλία, Κίνα και Ιαπωνία. Ο Frank Bennack, εξέχον διευθυντικό στέλεχος του Hearst, δήλωσε ότι κατά τη γνώμη του τα περιοδικά θα είναι στα χέρια μας για πολύ καιρό ακόμα, οπότε θέλει να σιγουρέψει όσο το δυνατόν περισσότερους τίτλους. Να έχει δίκιο; Αν κρίνει κανείς από την Tina Brown (πρώην editor του New Yorker και του Vanity Fair), που κατέκτησε το ίντερνετ και επανέρχεται στο έντυπο επειδή κρίνει ότι θα υπάρξει κέρδος, μάλλον το ξεφύλλισμα των σελίδων στην παραλία δεν έφαγε ακόμα τα ψωμιά του.
Elle αλά αμερικάνα
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο