Νέο Seat Leon - Με καινούργια συνταγή [βίντεο] - iefimerida.gr

Νέο Seat Leon - Με καινούργια συνταγή [βίντεο]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η νέα γενιά του Leon δεν κρύβει ευθύς εξαρχής δύο πράγματα: ότι πλέον η σχεδίαση των Seat έχει περάσει σε ένα άλλο στάδιο, στο οποίο οι γραμμές, οι φόρμες και οι αναλογίες είναι εμφανώς πιο δυναμικές και ότι έχει γίνει μια συνειδητή προσπάθεια αναβάθμισής του. Σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς.

Το Leon λοιπόν της 3ης γενιάς, που καλείται να αντικαταστήσει ένα καθόλα επιτυχημένο μοντέλο που έμεινε ολόκληρα 7 χρόνια στις επάλξεις, δείχνει σπορτίφ κυρίως γιατί η μείωση του μήκους του (κατά 5 εκατοστά) και η ταυτόχρονη αύξηση του μεταξονίου του (κατά 6 εκατοστά) κολακεύουν το στυλ του. Αντίστοιχα το οικογενειακό προφίλ του κολακεύεται από το μεγάλο πλέον μεταξόνιο των 2,636 μέτρων που επηρεάζει θετικά τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (πορτμπαγκάζ 380 λίτρων, τιμή από τις καλύτερες της κλάσης).

Παράλληλα αυτό που οι Ισπανοί προσπάθησαν να πετύχουν στο εσωτερικό είναι η ποιότητα πέρα από υπαρκτή να είναι και εμφανής –ένα από τα μεγάλα μειονεκτήματα της προηγούμενης γενιάς- και σε σημαντικό βαθμό το κατάφεραν. Ταυτόχρονα η όλη σχεδίαση είναι πιο σύγχρονη, πιο ξεκάθαρη, βελτιωμένη από πλευράς εργονομία και πιο high tech με την οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα.

Στο σημείο αυτό οφείλουμε μια διευκρίνιση σχετικά με το πως επιτεύχθηκε η αλλαγή στις αναλογίες, η αύξηση του μεταξονίου, η βελτίωση των χώρων αλλά και η μείωση του συνολικού βάρους μέχρι και κατά 90 κιλά. Η αιτία δεν είναι άλλη από το καινούργιο πλαίσιο MQB του ομίλου VW, στο οποίο ανήκει η Seat και το οποίο φυσικά χρησιμοποιήθηκε και στο νέο της μικρο-μεσαίο μοντέλο.

Ακριβώς όπως χρησιμοποιήθηκε και η νέα γενιά κινητήρων, τόσο βενζίνης όσο και diesel, που σε σχέση με τους προκατόχους του εμφανίζονται κατά μέσο όρο 22% πιο οικονομικοί. Για να επιτευχθεί αυτό είναι όλοι turbo και με άμεσο ψεκασμό, ενώ το σύστημα start stop είναι στάνταρ παντού.

Όταν το νέο Seat Leon έρθει στην Ελλάδα την άνοιξη η γκάμα θα έχει ολοκληρωθεί και σε ότι αφορά τα σύνολα βενζίνης με τον κωδικό TSI θα ξεκινά από τα 1.200 (με 86 ή 105 ίππους) και τα 1.400 κυβικά (122 και 140 ίπποι) και θα καταλήγει στο 1.8 TSI των 180 ίππων. To Cupra που είναι μια άλλη, ξεχωριστή υπόθεση θα ακολουθήσει. Ο βασικός diesel θα είναι ο 1.6 TDI που θα είναι και αυτός διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις με 90 και 105 ίππους, ενώ δύο θα είναι και οι εκδόσεις του κορυφαίου 2.0 TDI, με 150 και 184 ίππους.

Για πρώτη φορά στην ιστορία του του Leon δεν θα είναι μόνο πεντάθυρο, αλλά και τρίθυρο και στέισον. Τα δύο τελευταία θα παρουσιαστούν επίσημα μέσα στο 2013, ενώ για τις τις τιμές του 5θυρου που δεν έχουν ακόμα καθοριστεί επίσημα μια πρώτη ένδειξη έρχεται από αγορές όπως η Γερμανία, όπου είναι πιο φτηνό κατά 2.400 ευρώ από το VW Golf, με το οποίο έχει πολλά κοινά.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ