Δυο δεκαετίες μετράει η σχέση της Σοφίας Βεργκάρας με την Pepsi, η οποία ήταν και η πρώτη εταιρεία που την εμπιστεύτηκε -όταν ήταν μόλις 17 ετών- να πρωταγωνιστήσει σε διαφήμισή της.
Η Σοφία Βεργκάρα είναι πολύ πιστός άνθρωπος. Και για αυτό δεν χάνει ευκαιρία να τονίσει σε διάφορες συνεντεύξεις της πως το συγκεκριμένο διαφημιστικό -που την δείχνει να βγάζει ότι έχει πάνω της (και τα ρούχα της) προκειμένου να φτάσει στο σταντ που πουλάει Pepsi χωρίς να πατήσει στην καυτή άμμο- άλλαξε την ζωή της.
Ένα διαφημιστικό που τις τελευταίες ώρες κάνει και πάλι τον γύρο του διαδικτύου για λόγους που έχουν να κάνουν αποκλειστικά και μόνο με την δημοσιότητα της 40χρονης Λατίνας, στο πρόσωπο και το κορμί της οποίας στηρίζονται πλέον εκατοντάδες επιχειρήσεις (σ.σ. Το Forbes υπολόγισε την αξία της βιομηχανίας καλλυντικών και προιόντων για λατινοαμερικάνικης καταγωγής γυναίκες στις ΗΠΑ σε 1 δις δολάρια το χρόνο).
Ενδιαφέρον έχει και η σύγκριση με το πλέον πρόσφατο διαφημιστικό της Βεργκάρα για την Pepsi που ακολουθεί. Εκεί που η Σοφία βρίσκει άλλο τρόπο για να αποκτήσει αυτό που θέλει.