Η ανανέωση του Ford Fiesta δεν κυμαίνεται στα συνηθισμένα πλαίσια μιας τέτοιας κίνησης, καθώς εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με κάποιες απλές αισθητικές διαφοροποιήσεις αλλά με μια ριζική αλλαγή του εμπρός μέρους. Επιπρόσθετα υπάρχουν και σημαντικές προσθήκες στη γκάμα των κινητήρων, οπότε σχεδόν θα μπορούσε να πει κανείς ότι έχουμε ένα νέο Fiesta.
Αισθητικά λοιπόν το υπερ-μίνι της Ford έχει αποκτήσει μια νέα εμφάνιση, που χαρακτηρίζεται από την πραγματικά ιδιαίτερη μάσκα του, που παραπέμπει λίγο και σε αυτήν των Aston Martin. Το τελευταίο μόνο ως αρνητικό δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί κι έτσι το Fiesta διαθέτει πλέον διαθέτει μια σαφώς πιο έντονη προσωπικότητα σε σχέση με την προηγούμενη εκδοχή του. Στο πακέτο του ριζικά αλλαγμένου εμπρός μέρους περιλαμβάνονται και οι προβολείς, ο προφυλακτήρας και το καπό, ενώ πίσω καινούργια και πολύ πιο χαρακτηριστικά είναι τα φώτα.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι λιγότερο έντονες, μιας και ο βασικός σχεδιασμός συνεχίζει ως είχε, ενώ φυσικά δεν υπάρχουν αλλαγές και στους χώρους, που εξακολουθούν να είναι απόλυτα ικανοποιητικοί με τα δεδομένα της κατηγορίας. Αυτό ισχύει και για το πορτμπαγκάζ των 290 λίτρων.
Ο επόμενος τομέας στον οποίο υπάρχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις στο ανανεωμένο Fiesta είναι αυτός των κινητήρων, μιας και στη γκάμα προστέθηκε ο πολυβραβευμένος τρικύλινδρος 1.0 EcoBoost, ως turbo με 100 και 125 ίππους, που εξασφαλίζει αξιόλογες επιδόσεις (100 PS: 0-100 σε 11,2", τελική 180, 125 PS: 10,8" και 196) και οικονομία (μέση κατανάλωση 4,3 λίτρα/ 100 χιλιόμερα), ενώ με εκπομπές CO2 99 γραμμαρίων το χιλιόμετρα απαλλάσσονται από τα τέλη.
Στη βάση της γκάμας από την άλλη υπάρχουν δύο νέες ατμοσφαιρικές εκδοχές του 1.0 EcoBoost, με 65 και 80 ίππους αντίστοιχα, που κάνουν εδώ για πρώτη φορά την εμφάνισή τους, είναι εξίσου οικονομικοί με τους turbo, απαλλάσσονται κι αυτοί από τα τέλη όταν συνδυάζονται με σύστημα start stop (στάνταρ στους turbo), ενώ ειδικά ο μικρός εξασφαλίζει στο Fiesta έναν πιο τονισμένο αστικό και περιαστικό προσανατολισμό.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν θα μπορεί να κινηθεί και πέρα από την πόλη –οι turbo πάντως είναι παντού ευχάριστοι, ελαστικοί και με ικανά αποθέματα ισχύος σε όλο το φάσμα λειτουργίας τους- ενώ το Fiesta και στην τελευταία του εκδοχή έχει διατηρήσει αυτά τα δυναμικά χαρακτηριστικά που σπάνια τα συναντάς πλέον και μάλιστα όχι μόνο στην κατηγορία του.
Τη γκάμα των κινητήρων συμπληρώνουν οι γνωστοί ατμοσφαιρικοί των 1.250, 1.400 και 1.600 κυβικών, καθώς και ο diesel 1.6 TDCi με τους 95 ίππους.
Σημαντικά είναι και τρία στοιχεία εξοπλισμού που έχει πλέον το Fiesta. Το ένα είναι το My Key, με τη βοήθεια του οποίου και τη χρήση συγκεκριμένου κλειδιού καθορίζεται η τελική ταχύτητα, η μέγιστη ένταση του ηχοσυστήματος και δεν μπορούν να τεθούν εκτός λειτουργίας τα στάνταρ ή εξτρά ηλεκτρονικά βοηθήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου. Το My Key λειτουργεί δηλαδή σαν ένα είδος γονικής μέριμνας, το δεύτερο είναι το SYNC που επιτρέπει τις φωνητικές εντολές προς το ηχοσύστημα καθώς και κλήση έκτακτης ανάγκης, ενώ το τρίτο είναι το σύστημα αποφυγής συγκρούσεων σε μικρές ταχύτητες Active City Stop.