Η 3η κατά σειρά, του πιο επιτυχημένου Skoda της τελευταίας 15ετίας, του Octavia, δείχνει μεγαλύτερη, με πιο έντονο χαρακτήρα και αναβαθμισμένη με την πρώτη ματιά, καθώς και τη νέα μάσκα της Skoda διαθέτει και οι αναλογίες του αμαξώματος συμβάλλουν σε ένα πιο δυναμικό παρουσιαστικό.
Φυσικά δεν λείπουν και τα ιδιαίτερα γνωρίσματα, όπως η γραμμή της οροφής που δημιουργεί μια υποψία κουπέ, αλλά και η γραμμή των παραθύρων που ανεβαίνει προς τα πίσω.
Η βάση του νέου Skoda Octavia, που θα παρουσιαστεί επίσημα την άνοιξη στο Σαλόνι της Γενεύης, είναι το καινούργιο πλαίσιο του ομίλου Volkswagen, που και τη μείωση του βάρους κατά 102 κιλά επέτρεψε και την αύξηση όλων των διαστάσεων.
Έτσι το νέο Octavia της 3ης γενιάς έχει 9 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος και φτάνει πλέον τα 4,65 μέτρα, ενώ ακόμα πιο μεγάλη –της τάξης των 105 χιλιοστών- είναι η αύξηση του μεταξονίου. Αν σε αυτά συνυπολογίσει κανείς και την αύξηση του πλάτους καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι χώροι για τους επιβάτες είναι ακόμα πιο άνετοι. Παράλληλα έχει διατηρηθεί και το μεγάλο πορτμπαγκάζ που με 590 λίτρα επαρκεί και για μια μίνι μετακόμιση, καθώς και η πολύ πρακτική 5η πόρτα.
Πέρα από τους χώρους ο εσωτερικός διάκοσμος εμφανίζεται πιο σύγχρονος, πιο ποιοτικός και γενικά πιο upper class σε σχέση με ότι ξέραμε για το Octavia, ενώ είναι και πιο πρακτικός χάρη στις πολλές θέσεις και θήκες για μικρο-αντικείμενα. Παράλληλα υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα σύγχρονα συστήματα infotainment και οι δυνατότητες διασύνδεσης με εξωτερικές συσκευές. Διαθέσιμα είναι και πολλά ηλεκτρονικά συστήματα, όπως αυτά του ενεργού cruise control, της υποβοήθησης στάθμευσης ή της εισόδου χωρίς κλειδί, ενώ οι αερόσακοι θα είναι συνολικά μέχρι και 9.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τη νέα γενιά των TSI, που είναι ακόμα πιο οικονομικοί και αποδοτικοί. Η βάση θα είναι ο 1.2 TSI με τους 105 ίππους, διαθέσιμη θα είναι και η εκδοχή των 1.400 κυβικών, ενώ κορυφαίος θα είναι ο αντίστοιχος 1.800 με τους 180 ίππους. Από την πλευρά των diesel την παράσταση κλέβει ο νέος 1.6 TDΙ με 105 ίππους, που στην έκδοση GreenLine (θα είναι διαθέσιμη, με σύστημα start stop και ανάκτησης ενέργειας στο φρενάρισμα, για όλους τους κινητήρες πλην των βασικών) έχει μέση κατανάλωση 3,4 λίτρα πετρελαίου τα 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 μόλις 89 γραμμάρια το χιλιόμετρο.
Φυσικά η top έκδοση και του καινούργιου Octavia είναι η RS που θα παρουσιαστεί σε εύθετο χρόνο.